miercuri, 11 septembrie 2013

Review: gel de dus Yves Rocher Monoi de Tahiti

Iubesc vara si aromele tropicale!Tocmai ce mi-am dat seama ca am de ceva timp intr-un raft o sticla ratacita de gel de dus de la Yves Rocher de cand am fost in Belgia care si-a asteptat cuminte randul pentru povestit.
Va spun sincer ca nu am fost foarte incantata din prima de acest produs pentru ca parfumul sau mi se parea usor greoi si pentru ca eu vara agreez cu dificultate aromele de acest gen, insa stiti cum e: pofta vine pe masura ce tot incerci!

Cam asa a fost si cu acest gel de dus/sampon de la Yves Rocher.Ne-am intalnit, ne-am facut cu ochiul, am strambat usor din nas si am uitat unul de altul pana intr-o zi cand ne-am zis hai sa mai incercam o data.Si ne-am inteles intr-un final!

Desigur, acum aroma sa mi se pare geniala!Cred ca in aceea perioada nu eram eu chiar predispusa spre acest parfum pentru ca altfel nu imi explic fenomenul.

Floral nu este in totalitate, ci as spune ca mai mult oriental.Are acel ceva care te imbie la viata si la distractie oferind un rasfat ca niciodata intr-o singura repriza de dus.

Ador senzatia de piele fina si moale ca de bebelus pe care o lasa si parfumul senzational...ma simt ca si cand as face baie in mijlocul unei oaze tropicale presarata cu petale pretioase de Monoi de Tahiti...

Suna perfect, nu-i asa dragilor?
Care gel de dus de la Yves Rocher este preferatul vostru fetelor?

2 comentarii:

  1. si mie imi place :) cred ca o sa il pun in cos la urmatoarea comanda :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pffoooaaiii, I want it!!! Ma ispiteste teribil! Deocamdata, pofta-n cui!:P

    Preferatul...nu=l pot stabili, zau asa, fiecare are sarmul sau! parca as inclina catre cel cu lime de Mexic!:)

    Pup dulce, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere