marți, 3 septembrie 2013

Review: Moisture Match Protect and glow by Garnier

De ieri, razele soarelui au decis sa se joace cu noi si au disparut dupa nori.Dar nu va ingrijorati pentru ca stralucirea lui va fi mereu cu noi in aceste zile reci si mohorate cu ajutorul unei creme care va face tenul sa radieze de fericire si sanatate dupa doar 3 aplicari!
Credeti ca sunt povesti si ca nimic din ce spun nu este adevarat?Atunci inseamna ca nu ati incercat noua (crema)lotiune  de la Garnier-Moisture Match Protect and Glow ce readuce la viata pielea in timp ce o protejeaza de razele nocive ale soarelui ce indraznesc sa iasa de dupa cortina de nori...

Dupa cum puteti observa, in review-ul de astazi va voi vorbi despre un nou produs incercat, care mi-a lasat o impresie foarte buna si care mi-a schimbat perceptia despre produsele Garnier in general pe care le-am evitat in trecut (ma refer strict la produsele destinate ingrijirii tenului).


Moisture Match este o noua generatie de creme hidratente timp de 24 H create pentru diferitele tipuri de ten potrivindu-se perfect cu nevoile fiecaruia.
Hidratare 24H: elixirul din plante Garnier bogat in minerale si nutrienti, ajuta tenul dvs. sa se reaprovizioneze cu apa.Lotiunea hidratanta asigura in permanenta pielea cu necesarul de apa de care are nevoie.
Beneficii multiple: imbogatita cu extract de lamaie si pigmenti ce reflecta lumina si FPS20 pentru protectie.
O lotiune cu absorbtie rapida si fara ulei, ce se aplica dimineata si seara pe toata fata evitand conturul ochilor, pentru o imbunatatire vizibila a texturii pielii.

Lotiunea incercata de mine este cu adevarat deosebita, si mai important decat toate, potrivita necesitatilor tenului meu.M-ai rar se intampla sa gasim produse care sa acopere in totalitate cerintele pielii, si chiar sa imbunatateasca considerabil doleantele acestuia.De exemplu, eu sunt detinatoarea unui ten mixt, astfel ca imi este greu sa impac de cele mai multe ori portiunile de piele uscate si cele grase, fara a strica machiajul.Cel mai des gasesc greutati in acoperirea portiunilor uscate pentru ca de cele mai multe ori fondul de ten se aseaza inestetic in aceste zone, si arata foarte urat atunci cand nu reusesc sa hidratez corect.
De data ceasta, lotiunea de la Garnier Protect & Glow mi-a oferit exact ce am eu nevoie, si anume hidratare corespunzatoare si senzatia de catifelare de care am nevoie pentru ca totul sa se desfasoare cat mai bine.
Aplic produsul dimineata, imediat dupa ce ma spal pe ten cu lotiunea pentru bebelusi de la Nivea, si nu am intampinat nici o reactie neplacuta intre cele doua produse.
Lotiunea are un aspect usor satinat, cu mici particule stralucitoare in compozitie care nu sunt mereu vizibile.Acestea nici nu sunt foarte mari, astfel ca in contact cu pielea se aseaza uniform, in timp ce creeaza un aspect satinat si un efect de stralucire vizibil insa subtil si frumos.Consider ca este o baza perfecta pentru machiaj, astfel ca o folosesc indeosebi atunci cand ma pregatesc sa ies in oras.Faptul ca textura sa este usor satinata, imi ofera un mare avantaj atunci cand imi intind fondul de ten, pentru ca acesta pur si simplu aluneca peste lotiune si se absoarbe perfect.

Despre efectul sau de iluminare, va pot spune doar ca da, este vizibil, insa prefer sa port crema doar cub machiaj, chiar daca detine si SPF20.Cred ca este ok si pentru a fi purtata si fara fond de ten, pentru ca nu ofera un luciu inestetic pielii, si nici nu ofera senzatia de piele grasa, fiind un produs usor, cu o putere de absorbtie mare si in timp optim.Gramajul este de 50 de ml si cred ca este de ajuns pentru multe utilizari, pentru ca o cantitate de marimea unui bob de mazare mai micut, este de ajuns pentru a acoperi toata suprafata fetei cat si putin din partea gatului.Lotiunea este recomandata pentru tenul delicat si expus razelor solare, asa ca o recomand pentru zilele calduroase cat si pentru cele mai reci fiind un produs lejer, ce nu ofera un aspect neplacut tenului.

3 comentarii:

  1. Amazing post, I love Garnier

    http://timeofstyle.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Seems like a nice product.
    Thank you for commenting my blog and following, I'm also following your blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut testul pe facebook si mi s-ar potrivi varianta albastra :D

    RăspundețiȘtergere