marți, 24 septembrie 2013

Review-Rimel Avon Little Red Dress

Undeva prin iarna (daca tin bine minte, chiar in seara de revelion 2012 spre 2013) am primit vestea cum ca am castigat un frumos premiu constand in produse cosmetice si cred ca a fost vestea cu care am inceput bine anul 2013.Printre produsele castigate, se afla si un rimel Avon, care din pacate abia acum si-a scos ambalajul la review, din cauza ca nu am avut timp sa il folosesc decat curand, astfel ca abia ce mi-am format o parere despre el si va pot relata experienta mea.


Dupa cum puteti observa, acest rimel este diferit de cele cu care ne-am obisnuit.Are pensula foarte alungita, insa cu perisori de dimensiuni foarte reduse, astfel ca la o prima vizualizare veti spune ca lipsesc in totalitate, insa va garantez ca sunt acolo.Din pacate cei 7 ml nu mi-au ajuns decat cam pentru o luna de zile.Oricum, prea bine cu el nu m-am inteles...defapt,cu pensula mai bine zis.De vina sunt sigur genele mele mici si blonde, care au nevoie de ceva mai mult pentru a fi definite si frumos aranjate, astfel ca acest rimel este aproape complet ineficient asupra lor.Am reusit insa sa obtin din 2 utilizari pe o geana, o usoara coloratie neagra, insa un efect wow nu prea.L-am folosit in special pentru un look de weekend, cand mi-am petrecut zilele in compania rudelor, si am avut nevoie de un machiaj complex al ochilor.Pe viitor insa nu cred ca il voi achizitiona, datorita faptului ca nu imi ofera nimic din ce as dori eu pentru genele mele.

Nu va pot spune care este pretul sau pentru ca nu il stiu si oricum aceasta gama Little Red Dress imi este putin necunoscuta, din cauza ca nu am mai vazut un catalog Avon de mai bine de un an de zile.
Voi ce produse Avon folositi cu regularite?Ati intalnit acest rimel?Daca da, voua ce impresie v-a lasat?

2 comentarii:

  1. Pe mine nu ma atrag asa tare rimelurile cu astfel de periuta. Am si eu unul, tot de pe la Avon, care sta nefolosit. Ah, mint, il folosesc pe genele inferioare, cand imi aduc aminte de el:D...adica foarte foarte rar.

    RăspundețiȘtergere
  2. l-am avut si eu , dar noi ne-am inteles , chiar il am intr-o postare :) ce-i drept l-am folosit foarte mult pe genele de jos , dar si ca si prim strat pe cele de sus . cred ca 12 lei am dat pe el , dar nu se gaseste in catalog , nu cred ca l-am vazut vreodata , eu l-am luat din catalogul pt reprezentanti

    RăspundețiȘtergere