miercuri, 18 septembrie 2013

Review: Sampon Balea cu smochine

De ziua mea am avut ocazia sa primesc de la o buna prietena un cadou ce contine doua produse Balea, si anume un gel de dus din gama Krauter (cred eu) si un sampon cu smochine.
Pentru astazi dragilor, v-am pregatit un review scurt al samponului pentru ca l-am incercat si mi-am format o parere clara despre el imediat.



Incep prin a va spune ca nu este un sampon care face parte din cele potrivite problemelor scalpului meu.Este unul care din pacate imi provoaca matreata, si imi ususca usor firul de par, si chiar de la a 3 a utilizare l-am intrerupt pentru ca mi-a fost frica sa nu revina in forta dermatita seboireica pe care o am de ceva timp. Momentan il folosesc pe post de gel de dus pentru ca alta intrebuintare nu i-am gasit si nici prietenul meu nu vrea sa riste prea mult cu el.Parfumul pot spune ca este unul placut, dulceag, insa nu il pot asemana cu ceva anume.

Pretul acestui sampon nu il cunosc pentru ca nu am fost in DM atunci cand a fost cumparat, dar din ce am citit pe alte bloguri, nu este unul scump, ci chiar accesibil pentru oricare dintre noi. Desi nu mi se potriveste, inca sunt deschisa catre produsele Balea.Imi doresc sa incerc si deodorantele si gelurile de dus despre care am auzit  numai lucruri bine, precum si unele creme de corp, insa nu stiu cand voi avea sansa sa le iau pentru ca nu gasesc prin apropiere nici un DM.

2 comentarii:

  1. eu l-am folosit si mi-a priit! de asta suntem asa diferiti si nu ni se potrivesc sampoane care altor persoane le fac bine!
    te pup

    RăspundețiȘtergere