joi, 5 septembrie 2013

Sa bucatarim zic!

In zilele noastre, a fi bucatareasa nu mai este chiar atat de dificil.Stiu ca multe dintre tinerele anului 2013 considera ca treaba din bucatarie este o corvoada ba chiar o rusine dar asta pentru ca nu au aflat ca sunt si accesorii bucatarie care usureaza munca pana si celei mai pricepute gospodine!Este foarte important sa avem in bucatarie ustensilele necesare pentru ca pregatitul mesei sa devina o ultima grija.
Fie ca este vorba de mancaruri sofisticate, sau doar de  niste clatite, nici o fata nu ar trebui sa uite ca inainte de toate, dragostea trece prin stomac, si chiar daca nu excelam la acest capitol in bucatarie, macar sa ne dam silinta sa facem strictul necesar.
De multe ori am auzit-o pe mama plangandu-se ca uneori nu mai face fata.O cred sincer, pentru ca are de hranit 4 guri (fara ea) si in afara de asta, mai are si de ingrijit catelusii si pisicile noastre, plus o casa mare si o curte.Este greu sa faci fata la atata munca zilnica, si cand mai ai si oameni la munca de zi cu zi e un adevarat calvar.Noi sunt suntem adeptii mancarurilor congelate sau a celor cumparate din comert, ci preferam sa folosim mereu ingrediente proaspete, fructe si legume din gradina noastra.Cu alte cuvinte incercam sa ducem un stil de viata sanatos si acesta incepe printr-o alimentatie corecta.Ati putea spune ca mancarea bio este totusi una grea de preparat, insa depinde cum privesti treaba.Daca este vorba de inceperea unui astel de trai acum, probabil va fi putin cam greu, pentru ca trebuie inainte de toate sa iti doresti mult acest lucru dar sa si te obisnuiesti sa renunti la mancarea din comert plina de chimicale si sa te treci pe bio treptat.Uneori este ca si o terapie aceasta mancare naturala si preparata in casa in cele mai bune ustensile pentru ca sanatatea noastra se va imbunatati considerabil dupa o astfel de cura.
Mai greu va fi pentru prajituri, pentru ca aici treaba sta putin mai diferit.Desi accesoriile raman aceleasi, nu putem trece cu vederea peste unul dintre cele mai importante "piese" din bucatarie si anume Blendere Blendtec care sunt de nelipsit din bucataria celor care adopta mancarurile bio.Sucurile naturale si piureurile din legume sunt nu numai sanatoase, dar si satioase si fara un blender de calitate acestea nu vor iesi asa cum trebuie, nu-i asa dragilor?Eu folosesc aproape zilnic blenderul din dotare si nu stiu ce m-as face fara el!De la sucuri si pana la sosuri delicioase!

Un comentariu:

  1. eu am crescut, la tara. Mamaia avea grija de animale, gospodarie, lucra la CAP, uneori prin sat, 3-4 nepoti, electricitate mai rar deci gatea la fiecare masa, evident bio. Si spala de mana.
    Habar nu am de unde gasea atata putere sa se organizeze. Dar eu care am prea multe lucruri in bucatarie, imi dau seama o parte a timpului o pierd aranjand, spaland/stergand etc. Am masina de spalat vase, si am sperat cu ea ca voi castiga timp - partial adevarat ca ea trebuie ingrijita, cumparat produse speciale etc. - asa ca in final timp nu am castigat...

    RăspundețiȘtergere