duminică, 29 septembrie 2013

Sunday Post

Ultima duminica petrecuta in familie....of, sunt atat de trista ca trebuie sa plec maine de acasa si ca voi reveni abia peste mult timp!De maine insa revin la facultate si imi reiau studiile cu mare drag, insa stiti cum e atunci cand esti plecat de parte de ai tai pentru o perioada indelungata...
Ma consolez insa cu dragul meu iubit care imi este alaturi de mine mereu si neconditionat si stiu ca nu voi fi chiar atat de singura incat sa ma simt cu adevarat departe de casa mea.
Astazi am simtit pentru prima oara in acest sezon frigul si mi-am simtit obrajii inghetati.Am iesit de dimineata in oras pentru a mai cumpara diferite lucruri pentru facultate si pentru camera de camin, si am simtit ca ar fi iarna si nu toamna!Geaca de pe mine nu a facut fata frigului si am racit asa cum era de asteptat doar ca de data asta si spatele a avut de suferit, si acum ma lupt cu dureri de "sale" si cu stari gripale.

Si daca duminica mea a fost compromisa, am ramas la o cana de ceai (sau mai multe) si la Gossip Girl in memoria acelor clipe din liceu cand aveam timp indeajuns pentru micile placeri ale zilei, si pentru plimbari lungi pe strazile pline de frunze aramii cazute la pamant...

Maine plec devreme asa ca ma voi uita doar la un sezon (mult, asa-i?) si mai termin de aranjat prin genti hainele pe care le voi lua la mine.


Vineri am primit avizul de la posta cum ca produsele mele de la Sheinside au ajuns, insa le va lua fratele meu incepand cu maine si mi le va trimite pe o masina.Abia astept sa va arat ce mi-am cumparat!Si pentru ca de ziua lui nu mi-am permis prea multa cheltuiala fiind prinsa la stramtoare cu banii asa ca am profitat de o oferta si i-am luat mai de mult un mp3 de la Romwe care abia acum a ajuns si el la posta, insa el habar nu are de el, asa ca va fi o surpriza placuta cand va deschide cele doua colete.
Mai urmeaza sa va arat niste outfit-uri in curand, si niste hainute noi pe care le-am primit de la Persun, o bratarica, si alte noi cumparaturi de sezon.
Pana atunci insa, eu va doresc o duminica linistita fetelor!Sper ca toamna voastra este mai blanda, mai calduroasa si plina de soare!

4 comentarii:

  1. Gossip Girl!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/going-to-hell.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Enjoying sunday with gossip girls and coffee..
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, nu fi trista, asta e mersul firesc al lucrurilor!
    Multa bafta in noul an universitar!

    Pupici si imbratisare!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere