marți, 24 septembrie 2013

Totul pentru manichiura ta

Vineri mi-am facut pentru nunta un french clasic, dar cu greu m-am abtinut sa nu il stric.Oricum, minunea nu a tinut prea mult pentru ca ieri dimineata m-am si pus pe sters unghiile si m-am apucat de alt model dar cum ar zice mama, m-au si apucat "pandaliile"!Defapt, asa patesc de fiecare data cand nu am o stare prea buna si incep sa ma machiez sau sa imi fac manichiura.
Nu mai este nici un secret faptul ca nu ma pricep la realizarea de modele extravagante atunci cand vine vorba de amprenta personala si creativitate, si merg la sigur pe idei clasice si simple.Doar ca uneori, suparata fiind din cauza unor chestii sau vremea de afara imi aduc o stare de nervozitate de care eu nu sunt constienta decat in momentul in care ma si pun la lucru, si ca si de data aceasta, planul initial de a creea o manichiura simpla neagra cu sclipici, s-a transformat intr-una alba cu strasuri..exact ce am evitat in tot acest timp.
Uneori chiar mi-as dori sa fiu indemanatica si sa nu mai scap pe jos pensulele de oja, sau sa ma dau si pe cuticule si pe degete cu lac si oja.Dupa o sesiune de acest gen, am sa va rog sa nu va speriati cand veti vedea ca rezultatul este haotic si dezastruos.Ma simt ca si cand mi-ar fi facut unghiile un  copil mic, dar asta mi se intampla de fiecare data asa ca m-am obisnuit, si astept sa se usuce straturile de oja pentru a putea inlatura greselile de pe langa..

De gel mie cam frica insa nu stiu exact de ce.Anul trecut am descoperit unghiile cu gel (stiam despre ele de mai de mult insa abia atunci am avut ocazia sa iau parte la o sedinta de pus unghiile cu gel) si mi-au ramas intiparite in minte unghiile unei cliente care abia si le inlaturase si parca ma zgaria pe retina finish-ul lor asa ca mi-am zis ca nu imi voi pune decat la o mare urgenta.Oricum, ma bate gandul sa imi pun pentru ca am probleme serioase cu acestea si se pare ca totusi nu face chiar atat de rau gelul.Eu sunt obisnuita sa le port lungi, insa in timp acestea s-au subtiat si se rup din ce in ce mai tare si cred ca o data la un eveniment important am scuza.La nunta am evitat sa mi le pun pentru ca am avut mult de munca si sigur le-as fi rupt, dar m-am uitat la multe tutoriale video pe internet pentru a mai invata cate ceva despre ele dar si despre unghii in general.Defapt, cam toate tratamentele pe care mi le aplic si produsele pe care le folosesc le-am achizitionat de pe internet cu exceptia ojelor desigur.Nu sunt fana a produselor pentru unghii scumpe, si desi am avut si oja Opi, tot la Golden Rose parca trag si la gama noua de la Orkide care parca s-au imbunatatit considerabil.Oricum, nu compar nici o secunda cele doua firme (Opi cu Golden Rose) pentru ca diferenta s-a vazut clar!Cel putin eu am vazut ce poate face o Opi si ce nu poate o Golden Rose, dar totusi uneori parca nu ma lasa inima sa dau atat de multi bani pe ele...

Recent am tot auzit despre evenimente in capitala si prin orasul meu dar si in cel in care invat la facultate, si evident, majoritatea erau destinate bloggerilor de beauty.Cred ca au fost seminare si evenimente atat pentru make-up cat si pentru pasionatele de unghiute insa cel mi-a atras atentia in mod special este seminarul Reforma Nails din data de 08 Noiembrie tinut la Bucuresti.Reform of Beauty SRL, va invita doamnelor sa descoperiti arta frumusetii alaturi de Valentina Denisenko, autoarea formei EDGE, fondatorul si conducatorul "Academiei de modelare si design pe unghii Denisenko".Locurile la acest seminar se pare ca sunt limitate, si ca la sfarsitul acestuia fiecare participant va primi un certificat de participare semnat de insasi doamna Valentina Denisenko.Insa surprizele nu se opresc aici pentru ca in zilele de 9 si 10 Noiembrie se vor organiza si cursuri de gel si aquarell art ce vor fi atent supravegheate de Valentina Denisenko insa de aceasta data se va oferi un certificat de absolvire.Cred ca este momentul oportun pentru a invata noi tehnici de modelare si de perfectionare in domeniul nail art si mie imi surade cu mult ideea!Cred ca doar prin practica si prin munca putem ajunge la un rezultat satisfacator, insa sa nu uitam ca uneori este necesara si chemarea!Eu desi am talent la desen si in general la artele plastice, se pare ca pensula pentru crearea de modele pentru unghii si in machiaj, nu vrea sa deprinda arta sau sa demonstreze celor din jur ca sunt o fata cu un simt estetic puternic.
Citeste mai multe si pe www.reformofbeauty.ro/ 

4 comentarii:

  1. Nice nails
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    RăspundețiȘtergere
  2. Love love love!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere
  3. ohh the nail color obsession! stunning!

    www.mzcocoh.blogspot.ca

    RăspundețiȘtergere