sâmbătă, 28 septembrie 2013

Ups I did it again :)

Ieri, in timp ce imi desfaceam gentile ma gandeam ca atunci cand am plecat, mi-au trebuit cred ca 2 zile pentru a ma pregati de drum si pentru a pune toate hainele la locul lor in trollere si in gentile de vidat si parca tot nu erau asa multe cum par acum cand le iau sa le pun in sifonier!Am o groaza fata de curatenia din sifonier sezoniera, si de data aceasta se pare ca nu mai am scapare!Adevarul este ca am adunat cateva zeci de pulovere, de rochii si vreo 5 paltoane si de tricouri si blugi nu mai vorbesc pentru ca ar insemna sa imi pun mainile in cap...
Cum am ajuns in situatia asta cu greu imi dau seama, dar parca nu e greu de ghicit.Am cumparat si tot dat comenzi online ca daca tot m-am invatat si am prins "gustul" de ce sa nu profit de reduceri atunci cand au fost?Pe moment nu parea asa de multe lucruri stranse si cumparate, pentru ca le tineam acasa in camere diferite.Hainele noi cumparate separate de cele deja purtate pentru a fi pastrate in mod special pentru zilele grele si pentru la facultate unde de obicei ne cam schimbam garderoba dupa nevoi (cel putin eu asa procedez pentru a ma simti in largul meu in mediul in care imi desfasor activitatea), si in sifoniere diferite.Va imaginati cat de greu mi-a fost sa nu ma uit in sifonierul cu "noutati" toata vara si sa imi pun pofta in cui sa nu le iau la purtat?Mi-a trebuit o vointa de fier si cu mandrie va spun ca am dus acest plan la bun sfarsit, doar ca imediat ce am ajuns in acest nou oras, si magazinele parca ma trageau de maneca mai mult!Cand am iesit la prima plimbare cu prietenul meu m-am simtit ca Isla Fisher din Confessions of a shopaholic si mi s-au lipit de mana doua pulovere, si o bratarica.Si ca obsesia mea sa fie completa, am mai primit cadou inca doua obiecte vestimentare de la mama, si cateva newslettere cu promotii de la magazinele mele online preferate cum ca au pregatit stocul pentru mine (evident ca visez :) ).M-am oprit astazi doar la magazinele de tip outlet si nu stiu care este parerea voastra in legatura cu acest subiect, insa eu va spun ca le ador!Cumparaturile facute in acest tip de magazine consider ca sunt cea mai buna afacere ever si nu o sa ma las de ele prea curand, ca doar ce, cui nu i-ar placea haine de top la preturi mici?
Si va invit dragilor sa aflati mai multe detalii aici http://www.buybrands.ro/ 

3 comentarii:

  1. Ups! It is great!
    Kisses from Germany- Anna

    RăspundețiȘtergere
  2. Love look!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    RăspundețiȘtergere
  3. Urges never get satisfaction until splurge again :-D

    http://www.sanasramblings.com

    RăspundețiȘtergere