marți, 24 septembrie 2013

Wedding related

Sambata trecuta a fost nunta verisoarei mele, si asa de mult ce mi-a placut incat mi-am zis ca nu este niciodata prea devreme sa imi strang idei intr-un carnetel pentru ca atunci cand imi va veni randul, sa fiu pregatita cu tot ce trebuie sa nu prelungesc asteptarea.Eu de felul meu sunt o persoana foarte hotarata si stiu ce vreau in mod special, astfel ca nu voi fi nevoita sa umblu prea mult dupa lucrurile cele necesare.
De exemplu, dupa mii si mii de pozici vazute cu draga mea verisoara pentru inspiratie, mi-am pastrat si eu cateva pe care le voi lua drept model pentru realizarea tortului si a buchetului de mireasa, desi cred ca pe acestea le voi lasa mai la urma pentru ca sunt de parere ca am si altele mai importante avand in vedere faptul ca deja stiu si ce gust va avea si ce flori doresc.Ramane doar sa ma consult cu cei care vor pune la dispozitie localul pentru petrecere ca sa pot pastra tematica nuntii mele si implicit culorile dorite.

Imi plac in mod deosebit bujorii insa cu ei este putin cam greu pentru ca se gasesc doar intr-o anumita perioada iar eu si iubitul meu ne dorim data nuntii in alta luna asa ca va trebui sa ma reprofilez catre ceva asemanator.Oricum, imi doresc un buchet diafan, in culori pastelate, asa ca nu voi refuza nici o floare ce poate aduce un strop de magie buchetului meu..Cat despre accesoriile atasate acestuia, inca ma mai gandesc.Verisoara mea a avut o fundita de dantela atasata de buchet exact pe coditele florilor, insa nu mi-a placut in mod deosebit.Eu sunt adepta lucrurilor simple si mereu am fost de parere ca simplitatea si in special lucrurile clasice vor aduce o nota de romantism serii.Cred ca voi fi cu ochii in patru cand se va aranja sala si voi sta cu gura numai pe angajati pentru ca vreau sa fie totul perfect!Acum ca stau sa ma gandesc, am uitat sa ma uit pe net dupa idei de aranjamente florale si nu numai pentru mesele invitatilor, dar nu-i problema pentru ca data viitoare va voi prezenta cu drag ideile mele.Dar sa spunem ca toate acestea sunt nimicuri!Pana la urma sunt doar niste detalii care infrumuseteaza si cimpleteaza tabloul nuntii insa cel mai important este sa gasim o oferta filmari nunti care sa faca fata valului de momente importante din aceasta seara magica si a emotiilor invitatilor.La Monica mea, nu ne-am putut abtine sa nu plangem atunci cand a inceput gateala de mireasa, sau cand ne-am inchis noi fetele in camera sa o imbracam in rochia alba perfecta...si apoi la biserica mii si mii de emotii si ochi sclipitori, promisiuni pentru o viata in doi pentru eternitate si sperante.


Insa totul pot spune ca a fost usor!Firma care s-a ocupat de filmarea video si de poze a dat dovada de mare profesionalism inca de cand au coborat din masina lor.Toti imbracati la fel, cu aparatele puse in functiune, si cu indicatii precise pentru un rezultat de zile mari!M-au incantat foarte mult acesti oameni care au ales sa fie alaturi de noi in aceste momente si care au stiut sa ne fie alaturi prin cuvintele lor parca sporind mai mult frumusetea momentului.Cei drept, noi nu am fost foarte bine organizate in sensul ca ne-am inteles cu greu cu unii invitati care nu stateau la locul lor sau care vroiau sa fie asa cum vor ei desi nici nu stiau decat un mire, si angajarea unui organizator de nunti a cam sarit din discutie pentru ca in orasul nostru onorariile pentru un astfel de serviciu  nu sunt deloc mici.Dedicatia si implicarea cameramanilor si a fotografilor a fost impecabila astfel incat nu am simtit nici o secunda lipsa unei persoane specializate in domeniul nuntilor pentru ca in fiecare secunda au fost cu ochii in patru si pusi pe pozitii, dand ordine cui nu respecta dorinta mirilor sau stricau tabloul de nunta.Rezultatul in vom vedea luna viitoare, insa cum mie mi-a cazut sarcina de a ma ocupa de cateva detalii de la local si altele, am putut trage cu ochiul la pozele realizate pana atunci de fotografi si va spun doar ca sunt geniale!
Un alt amanunt care mi-a placut foarte mult si pe care il voi prelua si eu cu drag la nunta mea sunt marturiile care au fost defapt pozele realizare cu invitatii si perechile ce au venit la petrecere realizate ca si magneti de frigider.Mi se pare cel mai frumos cadou pentru nuntasi si va spun eu sigur ca din spate se auzeau numai "wow!" si toata lumea a fost incantata de ele.Magnetii au fost realizati in aceeasi seara, si le-au oferit invitatilor imediat ce acestea au iesit din aparatul specializat.Un detaliu care a facut diferenta intre o nunta banala si una extraordinara!

Fetelor, astept sa imi spuneti voi cum v-ati pregatit nunta, prin ce emotii ati trecut si daca a fost exact asa cum v-ati imaginat voi :)

6 comentarii:

  1. Great post!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am inceput sa-mi pregatesc nunta cu un an si jumatate inainte. Am vrut ceva simplu, dar foarte elegant. Si, in acelasi timp, sa nu fie ceva foarte sobru, ci sa permita oamenilor sa se simta bine cu adevarat. Si exact asa a fost! Toti invitatii (peste 300 de persoane) au fost profund impresionati. Acum, dupa ce a trecut evenimentul, am ajuns la parerea ca la o nunta sunt foarte importanti cantaretii. Bine, conteaza si restaurantul ales, meniul, decoratiunile, insa formatia care canta trebuie sa stie sa faca atmosfera si sa se plieze pe invitati. La noi au fost toate puse la punct pana in cel mai mic detaliu (ceea ce, trebuie sa recunosc, a constituit un mare stres), iar formatia aleasa i-a facut pe invitati sa nu stea deloc jos. Nunta s-a terminat la 8 dimineata a doua zi, atunci au plecat ultimii invitati. Asa ca sigur s-au distrat bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faina postarea. Anul asta am fost la o nunta si am prins buchetul miresei, era de bujori. Nu aveam vreo afinitate pentru bujori. Dar acum clar am! O saptamana mi-a mirosit casa magnific. Sunt romantici si foarte frumosi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multe emotii pana in dimineata cu pricina ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. what a nice blog and post!
    Really like it, great design!
    Of course I followed you back!
    Lot of greetings,
    Eva

    RăspundețiȘtergere
  6. Draguta postarea ta, ideea cu fotografiile a inceput sa prinda mult in ultima perioada, eu am acasa pe frigider multe fotografii, de ale mele clar, dar vreau sa spun ca e o idee reusita... ma uit des la ele :D
    In ce luna vei avea nunta? Freziile sunt preferatele mele, si am avut buchet de frezii, nunta mea a fost intr-un iunie :D

    RăspundețiȘtergere