luni, 16 septembrie 2013

Wishlist de toamna de la Romwe

Aveam in minte aceasta postare de ceva timp insa dintr-un motiv sau altul nu ajungeam sa o termin dar iata ca m-am hotarat intr-un sfarsit ce anume imi doresc.
Astazi am de gand sa va prezint un wishlist, sau mai bine spus un fel de lista de preferinte printre hainele de pe site-urile chinezesti si in mod special de pe Romwe pentru ca iarasi, comenzile mele la ei s-au inmultit si mi-au starnit din ce in ce mai mult curiozitatea multitudinea de optiuni disponibile pe site.
Mi-am cam innoit tot stocul de haine de toamna si iarna insa stiti cum e: niciodata nu sunt de ajuns!Parca as mai vreo o geanta, un palton si cateva pulovere pe care sa le pot purta la diferite iesiri cu prietenii sau evenimente mai importante pentru ca de obicei sunt o mare friguroasa si prefer puloverele impletite din lanita sau bluzele bine captusite, desi eu sunt o mare fana a rochiilor in general.
Dupa cum puteti bine observa, trec printr-o perioada mai nude, si in mare parte hainutele pe care le-am ales sunt in tonuri pastelate, de bej si crem, si doar puloverul gri si cel piersiciu se abat de la lista initiala.Ghetele roz sunt preferatele mele si le urmaresc la reducere pentru ca sa va spun sincer dragilor, sunt multe produse Romwe care au un pret putin cam prea piperat, si uneori e bine sa mai asteptam diferite oferte pentru a le achizitiona.De exemplu, am placut in aceasta primavara o pereche de ghete la baza gleznelor pe site-ul Romwe care aveau pretul initial de 80$ si parca nu ma lasa inima sa dau chiar atat de mult pe ele avand in vedere ca erau chinezesti si calitatea imi punea multe intrebari, si iata ca bine am facut pentru ca prin luna Iunie daca nu ma insel, le-am prins la reducere de pret de la 80 la 26$! Asta da afacere!Si da, sunt absolut geniale, le ador si abia astept sa le scot la plimbare!
Si pentru ca orice fashion-addicted isi mai face uneori de cap, mi-am permis si eu sa trag o privire la sectiunea de rochite insa mi-am ales doar doua modele de aceasta data, putin mai altfel decat cele pe care le port eu de obicei insa cred cu tarie ca vor face senzatie la petrecerile de iarna ce urmeaza sa apara precum si in seara de Revelion cand totul e sparkly :)


Auriul va fi mereu in trend, si ce mi-a placut in mod deosebit la acest model este spatele gol, pe care din pacate nu l-am prins si in captura mea.Iar cea albastra e super cute si cred ca este ok nu numai pentru acest sezon ci si pentru alte ocazii.Iubesc albastrul si paietele deci am impuscat doi iepuri dintr-o lovitura!
Dar cam gata fetelor, nu va mai tentez foarte mult astazi, si va astept sa va spuneti parerea despre site-ul Romwe si ce experiente ati avut cu ei si cu hainutele lor.

P.S.: Ati vazut noua oferta?
Romwe Hot Sale for Cardigans & Jumpers
Up to 50 %off
Valid dates: Sep17 to Sep19
Only 72 hours!!Don’t miss, girls!


18 comentarii:

  1. All the clothes are amazing, loved those boots and dress..
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    RăspundețiȘtergere
  2. puloverul cu buzunare este atat de fluffy :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ploverele sunt demential de frumoase si elegante ..

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoase puloverele si ghetutele :)
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. You have great Ideas and a interesting blog, i really like it!
    what you think, wanna follow each other?
    I would be happy :-)

    Kiss from Swiss, Kira
    schuhRei.ch

    RăspundețiȘtergere
  6. Such a lovely blog! Thank you for following me, I'll follow you back :D

    http://free-colors.blogspot.pt/

    RăspundețiȘtergere
  7. Great wishlist! Sweaters and dress are lovely!

    jointyicroissanty.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. These neutral sweaters are adorable!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    RăspundețiȘtergere
  9. I'll be reading your blog ;)
    Can we follow each other? :) please let me know ;*

    xoxo kisses

    Alex from http://lunardiamond.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. Love the dress !
    Thanks so much for following my blog ! following u back..stay in touch !
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi-ar trebui si mie niste puloevere de la ei... frumoase!

    http://diana.doubleweb.ro/fall-come-denim-star/

    RăspundețiȘtergere
  12. great stuff!

    xx fameliquorlove.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere