vineri, 25 octombrie 2013

Cum imi ingrijesc unghiile acasa

Multe fete m-au intrebat daca am o rutina de ingrijire a unghiilor mai speciala, pentru ca am unghiile foarte frumoase, cu o forma bine definita si mereu sanatoase.Ei bine, nu chiar!Adica, in afara de clasicul pilit saptamanal intr-un singur sens si aplicarea unei baze sau a unui lac protector mai bunicel, nu fac ceva in mod special.


Orice "sedinta" de acasa de manichiurit, incepe intai si mai intai cu o curatare a resturilor de oja de pe unghii cu un dizolvant ara acetona.Momentan folosesc dizolvantul din Kaufland roz, care are un miros putin cam prea intepator pentru mine, insa curata extrem de bine si nu imi usuca deloc unghiile.
Urmatorul pas este spalarea mainilor cu apa si cu sapun, apoi le inmoi intr-un vas de sticla in care se afla apa calduta si putina zeama de lamaie.Acest pas dureaza cam 10 minute, dupa care ma sterg usor cu servetele de unica folosinta, si aplic putin ulei de ricin pe unghii si pe maini, masez bine si mai astept inca 5-10 minute pentru ca uleiul sa imi faca unghiile lucioase si sa imi hidrateze pielea mainilor si cuticulele.

Nu stiu daca ar trebui pusa ordinea acestor pasi inversa, pentru ca eu mai mereu am procedat astfel si nu am avut probleme deloc in obtinerea unor rezultate uimitoare. Dupa acest mic rasfat, folosesc betele de bambus de la Depozitul de Frumusete, si incep usor sa imping cuticulele.Le tai uneori pentru ca ajung sa ma deranjeje insa cred ca o fac doar o data la 3-4 luni, inr est sunt ok asa cum sunt ele.Dupa ce uleiul se usuca bine de tot (uneori excesul il mai absorb cu un servetel) incep pilirea varfurilor sau taierea lor.Aceasta pilire o fac intr-un singur sens pentru a evita eventualele crapaturi si fisuri ce apar in unghie dupa o finisare incorecta. Ultimul par ar fi indepartarea rezidurilor, cu o pensula mai veche de fard de obraz pe care nu o mai folosesc pentru cosmetica tenului, si aplicarea de lac sau de baza protectoare pe unghie, si apoi dupa uscarea sa completa, incep pictarea'" lor.


Data trecuta v-am prezentat manichiura cu folie, asa ca m-am gandit sa va arat si pasii pe care eu ii urmez pentru realizarea acestui model. Si cum ziceam, dupa aplicarea bazei, incep aplicarea unui strat de oja in nuanta dorita.Eu am ales un roz pastel cu usoare irizatii argintii de la Rapsodi.Dupa uscare, am mai aplicat inca un strat, pentru a se vedea cat mai mata si mai intensa baza.Dupa uscare completa, aplic rapid adezivul pentru transferul modelului de pe folie si astept sa se usuce complet!Daca nu aveti rabdare, va spun ca modelul nu se va aseza pe unghie corect si o sa patiti ca si in cazul meu, sa ramaneti cu zone generoase neacoperite de modelul foliei din cauza ca adevizul inca este lipicios si nu isi intra complet in atributii.

Apoi cu o maaaaxima atentie (sau indemanare), lipiti pe unghie o bucata de folie pe unghie, si incercati sa aplatizati cat mai bine peste unghie pentru a o acoperi in totalitate.Ca o paranteza: mai tineti minte cum ne puneam pe umar tatuajele de la gume?Ei bine, cam asa trebuie sa facem si de data aceasta pentru un aspect uniform... Apoi dupa cam un minutel de presat intens folia de deget, o inlaturati usor, si o sa vedeti ca fluturasii sunt sclipiciosi si frumosi, si ca tocmai v-ati ales cu un model deosebit de fain si cu o manichiura aproape ca de salon.Ah, sa nu uit sa va spun ca la sfarsit, aplic inca un strat de lac pentru a tine imprimeul pe unghie minim 3-4 zile si pentru un luciu intens.Si gata manichiura! Daca excludeti pasii din prima parte, cred ca modelul in sine nu are o durata mare de timp de realizare.In maxim 10 minute totul este gata.In mare insa, eu cred ca merita efortul!Adica, cine nu si-ar dori unghii frumoase mereu si sanatoase pe deasupra?Eu evit cat de mult pot gelul si saloanele, si pana acum eforturile mele au dat roade.Ramane doar sa fiti mereu atente sa va ingrijiti mainile corespunzator, sa va ingrijiti cuticulele si cand nu aveti timp destul, sa aplicati macar un strat de oja rosie care va scoate rapid din orice problema si dilema.Nu uitati dragilor ca mainile ingrijite sunt ca si o oglinga a femeii si mereu trebuie sa avem grija de aspectul nostru fizic sau macar de imaginea curata a mainilor noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu