duminică, 6 octombrie 2013

Maybelline Color Whisper-Rose of attraction

Ma declar indragostita!Nu, nu de baieti dragilor, ci de un ruj, sau mai corect spus, de o gama de rujuri absolut divine!Cred ca ati tot auzit vorbindu-se in ultimele zile depre noua colectie de rujuri de la Maybelline si anume: Color Whisper! Primul meu gand la vazut acestei noi colectii a fost un WOW datorita pozelor vizualizate cu mare interes pe imensul nostru prieten Google, si de atunci am stiut ca aceste rujuri imi vor fi prietene si confidente loiale in zilele cele mai dificile.Le port cu drag in fiecare zi, le adulmec si le iubesc din inima!Daca ar fi dupa mine, as detine in secunda urmatoare toata colectia, dar imi pun limite la cosmetice in ultimul timp din cauza unor mici dificultati financiare si a pregatirilor pentru noul an universitar care atrage dupa el niste cheltuieli neprevazute. Dar sa nu credeti ca am putut rezistat atat de usor!La cea mai recenta comanda Aoro, am mai bifat o nuanta din cele disponibile pe site la gama Color Whisper si astazi va prezint cu cea mai mare mandrie Rose of attraction:


Va rog sa nu va lasati pacalite de imaginea redata de aparatul meu si sa credeti ca ar avea acest ruj ceva de a face cu particulele sclipicioase, pentru ca nu are nici cea mai mica farama de asa ceva!
Este o nuanta complet mata, delicioasa si de un roz intens perfect pentru machiajul pe care eu il abordez in general in timpul zilei.



Ador in special faptul ca cele doua rujuri de la Maybelline Color Whisper pe care le detin in acest moment sunt in culori vibrante!Mult timp mi-am dorit un astfel de produs si ma bucur enorm ca l-am gasit si ca i-am ramas fidela.Finish-ul insa este unul genial!O data aplicat pe buze, acesta nu doar ofera o perfecta coloratie roz si de lunga durata, ci si un look usor glossy, desi nu aplic inainte de acesta nici un balsam de buze. Este hidratant, cu o textura fina si un parfum dulceag asemanator zaharului ars din ce simt eu.

Nu lasa pe buze senzatia de produs sintetic pe care am intalnit-o din pacate la multe produse din aceasta categorie, asa ca nota mea pentru acest ruj creste la 10!
Il recomand din toata inima dragilor si il puteti achizitiona de pe Aoro la pretul de 25 de lei.

7 comentarii:

  1. Culoarea e tare draguta, pe placul meu. Iar de produsele maybelline am fost intotdeauna multumita :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Maybelline has still nit introduced in my country, the color looks nice...
    Happy weekend.. :)
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata dragut, nici prea prea, nici foarte foarte :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce finuta este culoarea,cu siguranta ti se potriveste perfect! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. E o culoare placuta, imi place sa vad rujurile si pe mana sau buze. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Love these lipsticks !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    RăspundețiȘtergere