miercuri, 23 octombrie 2013

Moroccan Argan Oil (Avon) Review

Nici nu mai stiu cand am fat ultima oara o comanda Avon de la un reprezentant, insa saptamana trecuta o colega de facultate imi tot flutura pe sub nas un catalog mai vechi si pentru ca stiam ca am ramas fara balsam de par dar si fara ulei de masline (pe care il folosesc cel putin o data pe saptamana sub forma de masca), mi-am zis ca pot sa imi iau ceva nou.Mi-am dorit de ceva timp uleiul de argan marocan din gama Advanced Techniques, asa ca am profitat de ocazie si iata-l astazi pregatit de un review:

De produsele din aceassta gama pentru par de la Avon mereu m-am ferit pentru ca m-au umplut in adolescenta de matreata, si sincer nu mi-a stat gandul la ele niciodata dar acest produs mi-a atras atentia dupa ce mai toata blogosfera lauda minunatul ulei Moroccanoil pe care nu mi le permit inca, si cred ca intr-o oarecare masura, cele doua produse se aseamana putin (daca ma insel va rog sa imi spuneti pentru ca nu ma supar!).Nu mai tin minte cat am dat pe el, insa pana in 20 de lei cred ca a fost.

Si ce parere are parul meu despre acest ulei?Pai va spun sincer ca il iubeste!Inca de la prima aplicare am fost incantata atat de parfumul sau dulceag si persistent, cat si de efectul stralucitor pe care il ofera parului.Desigur ca nu este un luciu inestetic, ci unul sanatos si nu stiu daca mi se pare mie, dar parca suvitele mele s-au mai deschis putintel la culoare si parul pare mai matasos si mai luminos de cand il folosesc.Si nici nu mi se mai electrizeaza atat de mult!

Acum nu stiu daca o fi chiar de la acest ulei, insa clar se vede o imbunatatire considerabila in aspectul general al parului meu.
Il folosesc dupa fiecare spalare a parului, si il aplic dupa ce am tinut prosopul pe cap cel putin 5 minute pentru a absorbi excesul de apa.Imi torn cam 2 pompite in mana, apoi il incalzesc usor in palme si il aplic cam de la jumatatea parului inspre varfuri.Sa stiti ca la lunggimea parului meu, cele doua dozari de produs au fost chiar sufieciente si presimt ca recipientul de 30 ml o sa-mi ajunga chiar o perioada mai indelungata decat imi propusesem eu initial.
Si cum va ziceam, desi au trecut cam doar 5 zile de la cumpararea lui, uleiul este preferatul meu si imi pare rau ca nu l-am descoperit chiar mai devreme!Cu siguranta il voi urmari in cataloagele Avon si acum ma tenteaza si balsamul cu ulei de argan din aceeasi gama tocmai pentru a spori efectul de hidratare si de luminozitate oferit parului.

Si acum astept sa imi spuneti fetelor daca si voi ati folosit acest produs si daca v-a placut la fel de mult cum imi place mie, si ce alte produse Avon pentru par imi recomandati.
V-am pupat!

3 comentarii:

  1. eu il am pe cel verde si e genial :X

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Acesta il am si eu, imi lasa parul moale si hidratat!

    RăspundețiȘtergere
  3. il am si eu pe acesta si sunt multumita pacat ca e sticluta asa de mica si se termina atat de repede ..;

    RăspundețiȘtergere