vineri, 18 octombrie 2013

Nails of the week

Nu-i asa ca v-a fost dor dragilor de o noua manichiura pe blogul meu?
Sincera sa fiu, inca de cand am inceput facultatea, nu am avut timp mai deloc pentru a trata unghiutele ca la salon, asa ca m-am multumit doar un strat de oja rosie si pe usa am fost iesita!Dar saptamana trecuta am avut cateva zile libere de care am profitat intens si am avut grija sa ma rasfat asa cum stiu eu mai bine si evident ca nu am ratat ocazia de a-mi face o manichiura frumoasa si inedita!
Ador oja alba pe unghii, mi se pare una dintre cele mai frumoase manichiuri cele albe simple, si pentru un strop de magie si culoare, am adaugat un stras colorat mov si verde smarald (preferatul meu!) la baza unghiilor si sunt mandra de rezultat, si sper ca si voua o sa va placa ce am pus la cale.



Pe inelar am purtat un stras de culoare mov pentru a contrasta cu verdele de pe restul unghiilor, si acestea au fost din caruselul primit de la Depozitul de Frumusete pentru testare.Sunt foarte multumita de aceste strasuri si nu m-am gandit niciodata ca vor fi atat de usor de utilizat.Inainte, credeam ca doar la saloanele de manichiura se pot aplica, insa eu acasa am inceput prin a aplica un strat de oja alba opaca, peste care am aplicat strasul in culoarea dorita cu ajutorul unei pensete cu varful cat mai drept, dupa care am asteptat cel putin 10 minute pentru ca acestea sa se usuce iar strasul sa adere si sa se lipeasca cat mai bine de unghie, apoi am aplicat un strat de lac incolor pentru a proteja varfurile unghiei care sunt din ce in ce mai fragile, si pentru a oferi un suport mai puternis strasului.
Si acum probabil va intrebati cat au rezistat pe unghie probabil: pai oja, cam 6 zile, dupa care a inceput sa se cojeasca la margini si sa sara ici colo, insa strasurile 8 zile!Cand am inceput sa le dau jos, m-am chinuit putin si au trebuit inlaturate cu ajutorul unei pile pentru ca se tineau prea tare pe pozitii.Cred ca ar mai fi rezistat inca o saptamana pe unghii sau chiar mai mult, insa nu am mai rezistat de a incerca o noua combinatie ieri seara pe care o voi prezenta in urmatoarele zile.Pana atunci insa, astept sa imi spuneti parerea voastra despre modelul pe care l-am incercat si ce produse v-au atras atentia de pe site-ul Depozitul de Frumusete care nu de alta, insa are cam tot ce ne-ar trebui noua femeilor pentru a ne face sa aratam perfect chiar si atunci cand nu avem timp de pus accentul pe cele mai mici detalii.Caruselul cu strasuri il gasiti aici

19 comentarii:

  1. Foarte faine, ador albul pe unghii, vreau si eu sa aplic saptamana asta. Tie ti-a iesit minunat!
    Avem acelasi tip de postare, ai observat? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult manichiura, albul se poarta iar acele strasuri o fac speciala:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ti-au iesit f. frumos

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. nice blog.... with good style... i followed you... please follow back... much love http://melodyjacob1.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh I love decorating my nails, always look gorgeous ! But I am very uncreatvi so i havent got ideas how to make it special :D

    http://voyagevoyagelamonde.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  6. arata foarte bine, si cum imi place albul o sa incerc si eu ceva asemanator :)

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place place place <3 si eu folosesc cat de des pot strasurile ...le ador

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata super, eu de ce nu-mi dau alb pe unghii? Pentru ca nu ma prinde.. ah, pacat :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoasa manichiura ta :-* Saptamana trecuta mi-am facut si eu pentru prima oara unghiile albe si nu mai pot de dragul lor acuma :-D

    http://daliacighir.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  10. Simpatice, n-am mai purtat de mult alb pe unghii! Mi-am luat si eu acum ceva vreme niste strasuri dar n-am mai apucat sa le folosesc...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce unghiute dragute ai! :)

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere