marți, 1 octombrie 2013

New in my closet

Luna aceasta mi-a mers bine (partial).Mereu e loc de mai bine, dar ma multumesc si cu atat pentru ca stiu ca am zilele libere si somnul limitat.Ma mai scufund cand am timp intr-un fotoliu si ma uit cu tristete pe telefon la blog si tare mi-as dori sa pot reveni cu forte noi curand...
V-am mai spus ca am o perioada foarte aglomerata si ca postarile vor fi programate (ca si asta, insa va rog sa nu ma certati!) dar fiti sigure ca am o scuza!Oricum, incepand cu sfarsitul lunii Octombrie, lucrurile vor reveni la normal, eu la ritmul meu de zi cu zi pentru ca acum sunt prinsa intr-altul obositor.
Sincer, nici nu mai stiu cand am adormit ultima oara devreme, sau cand mi-am permis sa ma trezesc pe la orele amiezii.Va zic eu ca somnul mi-a devenit lux!Si cand il prind, teroare!Abia daca il pot lasa sa plece..dar hai sa revenim la subiectul zilei ca nu de alta, dar risc sa adorm pe tastatura.
Recent am intrat in posesia ultimei mele comenzi Sheinside.Stiti ca va ziceam ca mi-a mers bine?Pai mi-a mers nene!Mai fericita ca acum de comanda mea nu am fost niciodata!Va zic eu ca am nimerit la fix si marimile hainutelor, dar si materialele!Am cam mers cam ca la blind date cu ele, pentru ca le vroiam mult de tot de ceva timp, si pe site nu ma multumeau pozele din prezentare si am zis ca hai totusi sa incerc pentru ca inima mea le dorea de mult!


Mi-am achizitionat o rochita divina!Pur si simplu o ador si este singura data cand nu se vede ceva prin voal!Ultimele doua rochite Sheinside nu au fost pe placul meu din cauza calitatii materialului, insa problema este ca nici eu nu m-am inspirat prea bine.Ele erau rochii de vara si nicidecum de toamna iarna precum ma asteptam, dar macar mi-am marit colectia de hainute varatice.Aceasta de astazi este insa una fina, deosebit de suava si dintr-un material super fain!Este o combinatie intre voal si chiffon incretit (in partea de sus) si captuseala de nota 10!
O gasiti aici http://www.sheinside.com/White-Black-Sleeveless-Dimensional-Flowers-Pleated-Dress-p-142244-cat-1727.html



Va rog sa nu bagati in seama calitatea slaba a pozelor, dar v-am zis si data trecuta ca aparatul foto si cu mine, nu ne intelegem!Si cand nu avem fotograf prin apropiere, ne folosim de un scaunel sau orice ajutor mic pentru poze mai stylish (care nu prea imi ies ca sa fie vorba intre noi).Si chiar daca a plouat afara non-stop, eu m-am incumetat sa o iau la o purtare si a atras priviri!I-am adaugat o geaca de piele in talie cand am iesit afara, si o pereche de botine cu toc jos.
Am mers pe all black mai mult, si doar partea superioara alba a adus o pata de "culoare" (impropriu zis)..

Iar puloverul de aici http://www.sheinside.com/Grey-Long-Sleeve-Contrast-Chiffon-Zipper-Sweater-p-143385-cat-1734.html, a fost dragoste la prima vedere!Am stiut ca va fi usor grosut, insa nu m-am asteptat sa fie materialul atat de fain!Impletitura este foarte frumos realizata, iar firele argintii, sunt lucrate si inserate foarte fin, astfel ca abia se observa uneori.Voalul captuseste intreaga suprafata a puloverului, fapt ce m-a surprins chiar placut.Iar lungimea este super ok!Mi-am dorit un pulover sau o bluza putin mai lunga decat de obicei sa o pot purta cu pantaloni stramti de culoare neagra sau cu blugii din aceasta poza, si am facut alegerea perfecta.Am completat tinuta cu o pereche de ghete negre simple, geanta vintage neagra si atat.Oricum, aceste doua articole sunt de departe preferatele mele din cele comandate pana acum de la Sheinside, si au atras cele mai multe priviri si laude.Rochia din fericire este usor casual, dar si stylish si o voi putea purta si la unu eveniment mai select sau la o iesire in club.Sunt sigura ca nimeni nu va mai avea hainute ca ale mele in toata facultatea si in tot orasul.Acum am pus gand rau unui palton la oferta si la cateva gentute si coliere, dar parca nu ma atrag asa mult accesoriile si tot pe haine m-as axa.
Totusi, astept sa aflu si parerea voastra cu privire la alegerile din luna August (yep, comanda e din vara,!m-am pregatit serios de toamna/iarna anul acesta) si noi sugestii pentru o viitoare comanda :)
Pupici!

51 de comentarii:

  1. vaaaaaaaaaaaaaaaaai ce cuteee esti <3 ia sa apari mai des pe blog <3 superba si rochita si puloverul :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Loved your pullover .. :)
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  3. vai ce draguta e rochita , pacat ca pozele sunt atat de mici :( si nu se vede bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place!Stiu, pozele arata rau, insa mai mult de atat nu am putut face.Nu stiu ce se intampla cu aparatul meu ...

      Ștergere
  4. esti tare draguta si imi place rochita mult :)

    RăspundețiȘtergere
  5. bravooo :* felicitari scumpa pt curaj xoxo

    RăspundețiȘtergere
  6. bravooo :* felicitari scumpa pt curaj xoxo

    RăspundețiȘtergere
  7. bravooo :* felicitari scumpa pt curaj xoxo

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoasa e rochita ta! Imi place la nebunie.
    Iar tu ... tu esti o frumoasa! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Arati foarte bine, cat pot sa observ din poze :D
    As fi preferat sa pui link direct spre rochie... ca sa-mi fac o idee mai exacta despre ea... poate modifici? :D

    http://diana.doubleweb.ro/wake-september-ends/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur!La pulover am gasit link-ul si il voi adauga maine, insa rochia inca o caut pe site.
      Multumesc mult pentru aprecieri si imi pare rau pentru ca nu am putut sa fac pozele mai bune.Pupici!

      Ștergere
  10. Great skirt!

    http://www.maridress.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog
    http://www.bloglovin.com/maridress

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumusica esti :) Mai ales cu prima rochita care iti vine atat de bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!Rochia este preferata mea de pana acum!

      Ștergere
  12. EȘti superbăăăă! Ți-am mai ziiiiis :* Arată-ne mai des poze cu tine :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ioana!Promit ca voi incerca sa fiu mai prezenta pe blog si in acest sens :D
      Pupici!

      Ștergere
  13. Really cute!
    Your blog is lovely!
    xManon

    Will you please check out my blog sometime? Thank you!

    RăspundețiȘtergere
  14. draga mea, arati ca o mica printesica :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Ambele tinute imi plac mult si iti vin foarte bine, Ana!
    Remarc si faptul ca in poze ai atitudine si te simti mult mai bine in aceasta ipostaza! Ma bucura si faptul ca ai depasit acele ganduri..."eu nu sunt fotogenica", "eu nu..."! :) Asa te vreau, that's the spirit, girll!

    Multi pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ilda!Am incercat sa fiu mai indrazneata, dar vad ca nu am reusit foarte mult!SPer doar ca am putut sa va arat cum arata hainutele si cat de mult imi plac mie personal :)
      Pupici!

      Ștergere
  16. Chiar ca ai nimerit perfect ambele articole, in ideea in care iti vin foarte bine. Imi place rochita mult de tot, e foarte feminina si foarte versatila, asa cum ai spus si tu, iar bluzita cu fir argintiu se muleza perfect personalitatii tale, nu stiu, ti se potriveste foarte bine, pur si simplu.
    Poza aceea cu parul strans e superba, esti asa de frumoasa, delicata, feminina, ar trebui sa te expui mai des, asa cum au spus si fetele mai sus. :)
    Te imbratisez, Ana draga! O seara minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Simona pentru cuvintele frumoase!Ma faci sa rosesc! :D

      Ștergere
  17. Un sfat micut pentru tine Ana: ar trebui sa te arati mai des pe blog. ;) Imi place foarte mult rochita. Iti vine tare bine.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Rochita e super, super simpaticaaaa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. E tare draguta rochita,iti sta foarte bine.
    Esti o scumpa!! :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Super! Sa le porti cu placere! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  21. Esti foarte delicata, ar trebui sa te arati mai des pe blog :) E tare frumusica rochita!

    RăspundețiȘtergere
  22. congrats on ur new purchases , loved the skirt

    * am sharing my favorite fashion and beauty links on my blog , must see !!

    http://artofnanyslife.blogspot.com/2013/10/4-10-favorite-fashion-beauty-links.html

    P.S. Follow me on insta & i will instantly follow back @nanyslife

    N@NY

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce frumoasa esti ! Tare draguta prima tinuta !

    RăspundețiȘtergere
  24. Esti superba! De ce nu apari mai des pe blog?! Iar parul tau... Uhuuu <3 frumos,frumos,frumos! imi place rochita mult de tot si intr-adevar, cei de la Sheinside au produse geniale la preturi pentru orice buzunar (i-am studiat acum binisor)

    RăspundețiȘtergere
  25. Imi place la nebunie cum iti sta in pulover.
    Esti foarte draguta .....vrem mai des poze cu tine :)

    RăspundețiȘtergere