joi, 31 octombrie 2013

Pentru o rezistenta de fier!

De sub paturica mea calda, cu servetelele langa mine si cutia de pastile stau si imi tot spun ca vremea asta e numai buna de plimbare iar eu stau si imi plang de mila pentru ca nu am stiut sa ma imbrac cum trebuie cu o seara inainte si raceala m-a luat de mana si m-a angajat intr-un dans parca fara oprire...iar acum sunt ca o leguma buna de nimic si astept sa ma inviorez rapid pentru a putea petrece (desi nu sunt eu mare fana a Halloween-ului, dar imi place sa petrec mare parte din timp cu prietenii mei...).
Sanatatea este foarte importanta, si poate daca as fi mai atenta uneori, nu as mai avea atat de mari batai de cap cu starile de raceala si gripa.Problema mea cea mai mare este cu orele matinale in care trebuie sa ies de acasa, si fiind frig, ajung sa iau pe mine paltoane si gegi groase, pentru ca mai apoi pe drum, sa renunt la ele treptat pe masura ce ma incalzesc..
Stiu, este o mare greseala, insa de felul meu sunt foarte friguroasa si incerc in mare parte sa am grija de sanatatea mea dar cu astfel de alternari de temperatura, nu prea am ce face...
Inca de mica am avut un sistem imunitar foarte bun si puternic.Acest lucru se datoareaza faptului ca bunica mea, foarte priceputa la plante, m-a ademenit mereu spre ceaiurile si mancarurile naturale, si a avut mereu grija sa am parte de o masa bogata insa naturala, si atunci cand era nevoie de suplimente alimentare, ma indemna atat pe mine cat si pe parintii mei sa alegem produse bionatura plus pentru un plus de vitalitate si o rezistenta crescuta la bacterii, germeni si raceli.Am avut grija mereu sa am organismul detoxifiat, pentru ca probleme cu ficatul nu sunt tocmai usoare de dus, iar asta o spun in cunostinta de cauza!Celulele organismului trebuie sa fie mereu intr-un proces de regenerare si nu cred ca este greu de realizat acest lucru mai ales astazi cand gasim pe piata o gama variata de produse care pot aduce o stare de echilibru perfect in corp.

Pot spune ca nu am avut parte de mari suferinte, si doar rar am parte de episoade de raceala acute.Nu cred ca este ceva de rau, ci din contra!Un organism care se imbolnaveste si arata acest lucru este unul sanatos si functional.Asta trebuie sa intelegem cu totii, si sa nu mai fim de parere ca daca am racit sau avem gripa, suntem si bolnavi cu adevarat sau lipsiti de un sistem imunitar bun.Tot ce trebuie sa facem pentru ca pe viitor sa ne simtim bine, este sa fim atenti la cum ne imbracam, la o alimentatie echilibrata, si sa nu uitam sa luam suplimente alimentare naturale pentru ca organismul sa fie ajutat in zilele reci..

5 comentarii:

  1. Nice post!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere
  2. dar mai bine e cand esti plina e viata si nu lat la pat sufland nasu din totii rarunchi ,asa cum ai mentionat si tu mai multa atentie nu strica uneori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Happy Halloween
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Ia niste zinc si oscilococcinum, sa vezi cum nu se mai atinge boala de tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu cred ca daca nu racesc inseamna ca am o problema :D Sunt de fel rezistenta la raceli si rar am parte de episoade violente.
    Sa te faci bine:*

    RăspundețiȘtergere