miercuri, 23 octombrie 2013

Random

Astazi nu voi face un review dragelor, ci doar vreau sa fac o trecere in agenda mea virtuala si sa va spun ca mi-am schimbat rutina de ingrijire a tenului, chiar si pe cea a corpului.Am inceput insa prin inlocuirea prosopului de fata cu servetelele de unica folosita pentru ten si am ales Amelia din Kaufland care sunt doar 2 lei, si imi ajung cam 2 saptamani.Le folosesc deja de vreo luna si ceva, si sunt uimita sa vad ca tenul meu nu mai are mari probleme, ca s-a curatat de cosuri, si nici nu mai prezinta semne de oboseala sau de zone cu sebum accentuat.

Cred ca acestea sunt cu mult mai igienice si clar tenul meu este multumit si sper ca in cel mai scurt timp, sa revin la make-ul doar pe baza de rimel si gloss.Imi doresc sa renunt la fondul de ten, si sa folosesc in general doar crema de protectie si la nevoie doar un BB Cream usor pentru uniformizare atunci cand voi fi nevoita sa ies la un eveniment mai glam.

Gelul de spalarea tenului a ramas insa acelasi, adica gelul pentru bebelusi de la Nivea, iar crema hidratanta de zi de la Farmec cu galbenele, a fost inlocuita cu cea cu ulei de argan de la Farmec, deci in acest sens nu am facut foarte mari schimbari, ci doar am trecut la produse cu ingrediente putin mai diferite.Ar mai fi si alte schimbari recente in viata mea, insa pe acestea doresc sa le pastrez doar pentru mine pentru ca nu stiu daca as reusi sa termin intr-o zi intreaga tot ce as avea de spus.Oricum, cred ca am trecut (sau sper cel putin!) peste ghinionul maxim care s-a tinut de mine, pentru ca mai toata luna am tot scos bani din buzunar fara rost, si am ramas de multe ori pe zero si ma tot intrebam daca chiar sunt eu nenorocoasa sau daca se intampla toate astea cu vreun rost.Insa cand e vorba de rau parca nu prea e cu rost..asa-i?
Dar asta este!Acum ca am inceput cateva schimbari, sigur voi fi si eu altfel, si ca lucrurile imi vor merge si altfel.Eu sunt pozitiva, sunt pregatita pentru necunoscut si cred ca asta imi da cel mai mult putere sa merg mai departe si sa inchid ochii in fata rautatilor si a necazurilor.
 Va doresc zile senine si frumoase dragelor!Nu uitati sa zambiti si sa fiti mereu fericite!

5 comentarii:

  1. ar trebui si eu sa renunt la prosop in facoarea servetelelor

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am renuntat la folosirea prosopului,si asta de vreun an.Sunt mult mai igienice servetelele cosmetice.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai facut foarte bine ca ai renuntat la prosop in favoarea servetelelor! Si eu am facut asta intr-o perioada, iar tenul meu era vizibil mai curat, nu imi mai aparea nici macar un cos, nimic! Trebuie sa reiau obiceiul asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am mai mult de jumatate de an de cand am renuntat la prosop in favoarea servetelelor, tot amelie folosesc si eu, dar cele in cutia roz, la 150 bucati

    RăspundețiȘtergere
  5. ar trebui sa renunt la prosop desi il schimb zilnic cred ca sunt mai igienice servetele /

    RăspundețiȘtergere