vineri, 4 octombrie 2013

Review: Crema hidratanta Born to Bio cu aloe vera si bambus

Desi a fost ziua mea, nu am sarbatorito cu surle si trambite, si nici nu cred ca voi face vreodata asa pentru ca sunt genul de persoana care prefera sa faca din aceasta zi una intima, care sa o petreaca in compania celor dragi si doar atat.Nu am primit foarte multe cadouri, insa ce mi-a fost daruit de cei dragi a fost mai mult decat orice mi-as putea dori eu vreodata, insa o mica surpriza s-a strecurat pentru mine si de la magazinul Bio-Trade care au avut bunavointa de a-mi oferi pentru testare o crema Born to Bio hidratanta cu aloe vera.
Am topait de fericire cand am primit vestea, si abia am asteptat ca vremea sa se schimbe sa pot schimba complet rutina de ingrijire si iata ca acest lucru nu a durat prea mult, pentru ca in cateva zile am si putut testa produsul asa ca astazi va pot spune si parerea mea despre ea.

Deci cum va spuneam mai sus, imediat ce am intrat in toamna, si crema de ingrijire zilnica a cerut a fi inlocuita.De obicei fac acest lucru pentru ca tenul meu este capricios si il cunosc destul de bine, astfel incat reactia sa la frig si la vantul rece este una care nu trebuie lasata sa treaca de la sine, asa ca orice crema grasa, si cu un puternic efect hidratant este oricand bine venita.
Primul contact cu aceasta crema de la Born to Bio cu aloe vera a fost unul ok, insa nu am fost total incantata de parfumul sau care desigur, este unul bio, fara parfum asa cum ne-am obisnuit la produsele din comert.
Acum nasucul meu sa obisnuit si nu il mai simt, ba chiar cred ca este unul ok si caracteristic acestui gen de produse bio, pentru ca in trecut, am mai incercat astfel de creme si parfumul era asemanator.

Dar sa trecem la treburi mai seriose!In primul rand, crema se adreseaza persoanelor cu pielea normala, asa ca pentru mine a fost ok chiar daca am tenul cu usoare tendinte de ingrasare.Am inceput utilizarea sa intr-o dimineata, inainte de make-up, si am ramas surprisa cand am simtit puterea sa de hidratare a pielii.Din fericire, ambalajul in care crema este dispusa, este prevazut cu un sistem de dozare de tip pompa ce faciliteaza folosirea cremei intr-o cantitate optima.Pentru mine o singura dozare este suficienta pentru a acoperi atat fata cat si portiunea gatului.

Consistenta cremei este una potrivita, nici prea solida insa nici prea lichida, maleabila ce se intinde cu usurinta pe intreaga suprafata a tenului.As putea spune ca seamana putin cu un unt mai soft, pentru ca imediat ce ajunge pe piele, crema parca se topeste, si se intinde fara probleme.

Despre absorbtie pot afirma ca se realizeaza in timp util, astfel ca nu trebuie sa asteptam ca aceasta sa intre complet in piele pentru a aplica apoi primerul sau fondul de ten.Nu ramane la suprafata pielii nici pelicula grasa specifica produselor destinate ingrijirii fetei, ci o senzatie de finete si suplete care ajuta ca produsele de make up sa se aseze uniform.Am observat in acest sens o imbunatatire in asezarea fondului de ten printre ridurile de expresie mai pronuntate in unele zone, precum si in zonele cu porii mai vizibili.
Despre efectul de hidratare promis, cred ca nu mai trebuie sa spun multe, pentru ca este clar unul puternic si care se mentine itnreaga zi!De cele mai multe ori am intampinat dificultati in ceea ce priveste gasirea unei creme hidratante care pe parcursul zilei sa imi ofere senzatia de piele hranita in profunzime, si care in acelasi timp sa nu accentueze zonele predispuse la secretia excesiva de sebum care de obicei ofera un look inestetic ce trebuie mereu retusat cu ajutorul pudrelor compacte care dupa parerea mea, mai tare incarca tenul si infunda porii.De data aceasta cred ca Born to Bio a gasit echilibrul perfect pentru ca tenul meu nu luceste,este fin, proaspat si machiajul daca exista in cantitate mai mare, nu este deranjat de la locul lui.
Eu tin foarte mult la acest aspect pentru ca nu folosesc in general primer, ci doar o crema hidratanta, si avand in vedere ca Born to Bio este o crema naturala, cu ingrediente din agricultura bio, cred ca isi merita statutul de super crema trusei mele de ingrijire pentru acest sezon!
Cei 50 de ml cred ca imi vor ajunge o perioada indelungata de acum inainte, pentru ca asa cum va spuneam mai sus, pompita reuseste sa dozeze cantitatea de crema necesara pentru o utilizare completa, si nici o particica din ea nu ramane irosita degeaba.

Voi cu ce va ingrijiti tenul in aceasta toamna?Ce produse nu va lipsesc din "arsenal" si care sunt preferate voastre?

2 comentarii:

  1. Imi place cum e ambalata, recipient airless si opac. Eu folosesc crema cu venin de albina despre care am vorbit pe blog, ca baza de machiaj, e pur si simplu perfecta pentru nevoiel tenului meu, daca ar veni ambalata la fel ar fi perfecta din toate punctele de vedere.
    De Born to Bio nu am auzit pana acum, dar pare o crema chiar ok. O sa te tina cel putin jumatate de an dupa aprecierile mele! :) Sa o folosesti cu placere in continuare!

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai lipseste lista de ingrediente, pare un produs bun ori cel putin tentant.

    RăspundețiȘtergere