duminică, 27 octombrie 2013

Review- Crema Nivea Baby

Despre atractia mea pentru produsele destinate ingrijirii corporale a bebelusilor v-am mai vorbit in postarile anterioare, asa ca astazi sa nu va mire faptul ca am bifat pe lista de cumparaturi lunare o noua tentatie care imi face cu ochiul de ceva timp, dar pe care am luat-o mai mult si ca o necesitate urgenta! Urmaresc Aoro in fiecare sfarsit de saptamana pentru a "vana" reducerile, insa de data aceasta nu a fost un moment propice pentru a salva banii pentru ca mi-am dorit s aimi dau frau liber si sa comand ce vrea inima mea, dar sa stiti ca m-am mirat la sfarsit cand am vazut cat de cumparata am fost, si veti afla mai tarziu si de ce.


Gama de produse Nivea Baby a devenit instant preferata mea inca de acum doua luni cand spumantul gel pentru corp si par mi-a fost de mare folos in calmarea pielii iritate de la mare.A fost un produs bland si usor, pe care il folosesc si acum si pe care nu cred ca il voi intrerupe din activitate in prea curand timp. Crema Baby a venit ca o completare si cred ca am facut una dintre cele mai bune alegeri!Pana si tatal meu afirma ca este o crema deosebita, care lasa o piele incredibila, hidratata si fara un parfum intens, deci cu siguranta nu ar deranja nasucul sensibil al bebelusilor.

Pentru mine insa este o comoara!Initial am luat 2 cu gandul ca le voi folosi doar pe corp, insa efectele sale placute, m-au facut sa imi fac un pic de curaj si sa o incerc si pe ten , insa sper sa nu ma judecati!
Eu rar in schimb rutina dei ngrijire, si atunci cand o fac, sunt foarte atenta la produsele alese.De exemplu, ani de zile am folosit crema cu galbenele de la Cosmetic Plant, pe care am alternat-o cu cea de la Farmec tot cu galbenele si nu am avut probleme.Apoi in viata mea a aparut Anian cu aloe vera de la Triodeluxe, si acum aceasta crema Nivea Baby, deci puteti observa ca nu s-a produs o mare schimbare in rutina de ingrijire, avand in vedere ca primele mentionate si acum le folosesc, pentru ca sunt singurele care fac fata necesitatilor tenului meu din timpul zilei.

Nivea Baby insa a aparut ca o oaza de hidratare intr-un desert....tenul meu sufera teribil la fiecare schimbare de sezon, insa cele mai grave transformari le sufera in special primavara si toamna, asa ca va dati seama ca doar arsenalul greu poate tine in frau iritatia si senzatia de uscaciune teribila.
Am ramas surprinsa la faltul ca o crema atat de usoara a putut sa faca fata nevoilor pielii mele si ca nu mi-a provocat nici o reactie adversa.Dupa 3 zile de utilizare constanta atat dimineata inainte de aplicarea machiajului, si seara inainte de culcare, mi-am putut da seama ca este un produs destinat oricarui tip de piele.Eu detin un ten mixt, si nu am avut displacerea de a avea zonele mai grase mai lucioase decat de obicei. Pielea moale si fina au ramas insa rezultatele mele preferate.Exact ca pielea bebelusului dupa o baita calda si un masaj linistitor!

Se absoarbe foarte rapid in piele, si nu trebuie deloc insistat atunci cand avem un surplus de produs pe piele.Textura sa aproape ca de unt, permite o intindere usoara a cremei, si ofera senzatia de catifelare si hidratare instanta.Si cum va spuneam, parfumul este usor, aproape insesizabil si nu deranjeaza nici cel mai sensibil nasuc din lume!Este exact acelasi parfum ca si al gelului de spalat pe corp si par, si imi place mult ca s-a respectat aceasta linie in gama de produse Nivea Baby. De curand bronzul capatat la mare a inceput sa bata in retragere, pielea incepand sa se descuameze usor pe picioare lasand imaginea inestetica a solzilor de peste, si am aplicat-o in serile in care am simtit ca am nevoie de un mic ajutor pentru a prelungi viata bronzului.O declar o crema buna, perfecta cel putin pentru pielea mea, si da, o voi folosi cu mare drag in continuare!Pentru luna viitoare am de gand sa trec la artileria grea si sa apelez la uleiul de corp pentru bebelusi.Vremea rece din pacate persista, si pielea corpului sufera, si am de gand sa o hidratez cu produsele pentru bebelusi.Acum vom vedea daca si planul meu de a folosi strict produse pentru bebelusi va da roade.

Fetelor, voi folositi produse pentru copii in general?Care sunt produsele care v-au incantat cel mai mult si de ce?Nu uitati sa-mi scrieti sugestiile voastre in sectiunea de comentarii!Parerea voastra este importanta pentru mine!

16 comentarii:

  1. Dragut, eu nu am incercat sa folosesc produse pentru copii, dar pare o idee buna :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu folosesc produse destinate copiilor :)
    Am incercat si mancarica pentru ei....yam yam :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum jumatate de ora am ajuns acasa cu crema asta!!
    Abia astept sa o testez si sa imi formez o parere!<3

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce tare, nu m-a tentat niciodata sa incerc produse pentru copii... presupun ca sunt mai putin pline de E-uri :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am inteles ca si lotiunea de curatare pentru bebe e safe de pus pe ten.

    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Nivea <3, ador lotiunile lor de corp

    RăspundețiȘtergere
  7. am tot auzit vorbe de bine despre produsele destinate copiilor, ar tb sa incep sa le testez si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu intr-un timp foloseam sampon pentru copii :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Intotdeauna mi-au placut produsele Nivea.
    Am auzit ca ar fi bun si uleiul pentru bebelusi :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand aveam grija de fratele meu foloseam si eu produsele pentru copii mai ales pentru ca banii erau putini si cumparam istet profitand de reducerile aplicate la cumpararea a mai multor produse de acelasi fel.

    RăspundețiȘtergere
  11. Suna bine bine :D am avut si eu o crema de la Nivea, tare mult mi-a placut :)

    http://didiibeauty.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere