miercuri, 23 octombrie 2013

Review: Gel de dus Borotalco

Ieri mi-a facut o veche prietena o vizita scurta, pentru ca stiti cume  cand ai scoala si familie, si nu reusesti sa le imparti pe toate, asa ca doar ce am stat la un suc si ne-am mai povestit una alta.Mi-a fost foarte dor de ea si stiu ca a trecut prin momente grele si nu am putut sa ii refuz vizita.Si ca de obicei, m-a cadorisit doua geluri de dus de la Borotalco  pe care le-a achizitionat recent din Italia, si m-am gandit sa va prezint si voua parerea mea despre unul dintre ele:

Acest produs este foarte delicat cu pielea, si o face dupa fiecare dus sa fie moale, catifelata si placut parfumata.
Senzatia de finete si suplete se mentine un timp indelungat pe piele si ofera o stare de bine datorita efectului sau calmant. Parfumul sau floral dulceag se mentine pe piele un timp indelungat, insa m-am obisnuit cu acest efect din partea gelurilor de dus din Italia si le ador si mereu incerc sa adun cateva prin prietenele mele care pleaca periodic acolo. Textura acestui produs este una fina, asemanatoare cu cea a unui gel, doar ca putin mai lichida si mai volubila.Are o culoarea rozacee sidefata precum cea a perlelor. In mare parte, imi place acest gel de dus.Poate si pentru ca parfumul se mentine pe piele ceva timp si nu mai sunt nevoita sa aplic rapid o crema de corp pentru a intensifica aromele.




Voi fetelor, ati mai incercat produsele Borotalco?Recent am descoperit si gelurile de dus de la Vital insa nu reusesc sa dau de ele mai pe nicaieri si le vreau foarte mult pentru ca am auzit numai cuvinte de lauda despre ele.

2 comentarii:

  1. nu l=am incercat inca, dar il trec pe lista. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte bune toate produsele lor,cand vine mami tot timpu imi aduce provizii :))

    RăspundețiȘtergere