vineri, 25 octombrie 2013

Review pe scurt pentru mostre L'occitane

Prin vara acestui an, am fost una dintre norocoasele castigatoare ale unui giveaway aniversar al unei alte blogarite, si premiul meu a fost compus dintr-un gel de dus de la L'occitane, si cateva mostre ale catorva produse tot de la aceeasi firma pe care le voi prezenta cat mai pe scurt astazi.


Am sa incep prin a va povesti despre Fluide Radieux, o crema luxurianta, cu o textura foarte fina si consistenta.Parfumul sau m-a dezamagit, si nu am vazut cu adevarat o imbunatatire in aspectul pielii dupa folosirea sa constanta.Cred ca acel Radieux, nu ofera chiar o piele radianta sau luminoasa precum mai asteptam.Cele doua esantioane mi-au ajuns timp de o saptamana pentru ca produsul este unul foarte dens, insa maleabil.

Preferata mea dintre cele de mai sus este Precious Night Cream.Nici aceasta nu exceleaza la capitolul aromelor, insa cred ca tine mai mult de baza lor naturala si de ingredientele care sunt exclusiv bio deci parfumul care este un ingredient iritant (daca spun gresit va rog sa ma corectati!), nu prea si-ar avea locul in topul listei ingredientelor.Am folosit crema din cele doua mostre atat seara cat si ziua, si mi-am simtit tenul mai tonifiat, vizibil mai sanatos.Adevarul este ca la aceasta crema, am urmarit intens efectele tocmai pentru ca in aceea perioada aveam de gand sa imi cumpar o noua crema de noapte si mi-am dorit sa observ daca exista cu adevarat o diferenta intre produsele destinate ingrijirii tenului pe timp de seara si cele de zi.
Mi-a placut crema in mod special insa nu am achizitionat-o in varianta full size.

Fluidul ultra matifiant a fost ok.Nu m-a impresionat in mod special.Am observat pe masura ce deschideam esantioanele, ca toate cremele au textura asemanatoare si mirosul speficic L'occitane.In afara de acestea, efectele nu am vazut sa fie aceleasi.Adica pana acum, doar crema de noapte si crema ultra bogata (in ambalaj cafeniu) mi-au placut.Toate sunt puternic hidratante, insa pentru perioada verii cand eu le-am incercat, au fost prea grase.Mama mea insa considera ca atat crema de noapte cat si fluidul radiant au efecte impresionante.Cred ca tenul ei are alte nevoi si aceste produse se pliaza mai bine necesitatilor acesteia decat mie.Oricum, in general, am fost placut impresionata de ele.Nu m-am putut insa obisnui cu aroma lor.
Nu stiu daca le voi cumpara pe viitor.

Voi ati folosit produsele L'occitane?Ce v-a placut in mod deosebit?

Un comentariu:

  1. si eu ar trebui sa umblu la cutiuta cu monstre care sau adunat una dupa alta repejor ..

    RăspundețiȘtergere