marți, 15 octombrie 2013

Review Vichy Purete Thermale

Problemele tenului meu au inceput in adolescenta in urul varstei de 14 ani.A fost un calvar si m-am schimbat cu mult in ceea ce priveste atitudinea mea fata de ceilalti pentru ca mai mereu ma consideram inferioara datorita urmelor de cosuri pe care le aveam in acel moment si nu numai.
Desigur ca nici acum nu am reusit sa imi curat tenul complet, insa sunt fericita ca oricand pot tine sub control orice situatie de acest gen.Produsele de ingrijire pe care le folosesc nu sunt foarte scumpe, pentru ca eu urmaresc in general ca acestea sa fie de calitate, asa ca nu dau o mare importanta firmei producatoare si nici pretului acestora.
Recent am gasit in sectiunea de cosmetice la reducere un demachiant Vichy la 30 de ml si m-am gandit ca ar fi momentul oportun pentru a incerca noi variante de produse destinate curatarii tenului.

Purete Thermale nu a fost chiar gama ce m-a tentat din prima, insa avand in vedere ca in acest sezon ma lupt cu deshidratarea si cu frigul, am zis ca o ingrijire pe masura nu are ce strica, ci din contra, va face chiar bine.
In trecut am avut ocazia de a mai incerca produse Vichy insa le-am evitat pentru ca o experienta nefericita cu Normaderm-ul m-a facut sa fiu mai reticenta.

Demachiantul se prezinta intr-o formula lejera, de o compozitie absolut perfecta (cel putin pentru mine!).Am o mare problema cu demachiantele care sunt prea solide, pentru ca nu suport nimic in acest gen pe ten, si ma indrept mereu catre cremele si produsele cat mai usoare pentru a ma simti cat mai bine si cu fata neincarcata.

Parfumul demachiantului nu este deloc intens si nu persista deloc pe piele.Puterea sa de demachiere este mare, insa fata de produsele rezistente la apa si la transfer nu ma pot pronunta pentru ca nu folosesc nimic de acest gen.
In mai putine cuvinte va pot spune ca demachiantul Purete Thermale de la Vichy este ok.Eu am un ten mixt, insa acest produs este potrivit tuturor tipurilor de ten.Eu l-am achizitionat de pe Aoro luna trecuta la un pret de 7 lei si la cantitatea de 30 ml intocmai pentru a face un test inainte de a achizitiona produsul full size.
Luna acesta am de gand sa imi reinnoiesc gama de produse pentru par, cat si cele pentru corp tot de pe Aoro care a devenit alegerea mea numarul 1 atunci cand vine vorba de shopping online de cosmetice.
Voi ce va cumparati online cel mai des?
Care este demachiantul vostru preferat?

3 comentarii:

  1. Foarte interesant bloggul tau. Am si eu unul micut, la inceput de drum. Astept parerea ta sincera printr-un comentariu.. Te pup ! :* http://www.culore.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere