sâmbătă, 12 octombrie 2013

Rochii si ganduri

Imediat ce apar noutatile in materie de moda, hop si eu rapid dupa ele!Sunt o mare fana (mai bine zis, usor obsedata de hainute) a cumparaturilor online.Recent mi-am dat seama ca nu ma pot integra deloc in normele impuse de designerii vestimentari in sezoanele anului.De exemplu, eu urasc cizmele de tip ugg si nici prin casa nu le-as purta!La fel se intampla si cu gecile de jeansi care zau ca nu ma prind deloc!Sunt chestii care nu se potrivesc stilului meu si nici nu cred ca vreodata se vor gasi in garderoba mea.
Ieri in timp ce ma pregateam sa ies pe usa, mi-am adus aminte ca nu am rochii de toamna, deloc!Am o fustita mai amarata care se potriveste mai pe vremea asta, insa zau ca nu imi vine a crede ca am putut sa ma lipsesc de astfel de rochite pentru sezonul friguros, si cum zilele acestea vremea a fost mai permisiva, am stat si am oftat indelung pentru ca a fost nevoie de banii din dotare pentru alte chestiuni si pofta mi-a fost pusa in cui departe cum se zice.Asta nu inseamna insa ca nu pot sa ma gandesc, sa imi planuiesc viitorul salariu, asa ca m-am gandit sa va prezint si voua noile mele iubiri tomnatice de la Sheinside:

 http://www.sheinside.com/Black-Sleeveless-Rhinestone-Embellishment-Neckline-Simple-Dress-p-147094-cat-1727.html
 http://www.sheinside.com/Red-Long-Sleeve-Tribal-Pattern-Straight-Dress-p-147214-cat-1727.html
 http://www.sheinside.com/Rose-Red-Long-Sleeve-Rhinestone-Slim-Dress-p-145848-cat-1727.html
 http://www.sheinside.com/White-and-Green-Embroidery-Half-Sleeve-Chiffon-Dress-p-146270-cat-1727.html
 http://www.sheinside.com/Turquoise-Round-Neck-Rhinestone-Embellished-Slim-Dress-p-145851-cat-1727.html
http://www.sheinside.com/Blue-Half-Sleeve-Embroidery-Bodycon-Lace-Dress-p-136980-cat-1727.html

Nu-i asa ca sunt dragute?Au inceput sa imi placa din ce in ce mai mult rochiile care au liniile fine, imprimeuri simpatice insa speciale, pe care nu le intalnim chiar peste tot.Oricum, nu am patit pana acum sa fiu pusa in situatia in care sa ma intalnesc pe strada cu cineva si sa avem aceleasi haine pe noi.Poate doar la incaltari, insa tot nu s-a pus problema sa ma rusinez...
Anul acesta (cat mai ramas din el) am de gand sa investesc in rochii de calitate.Desigur ca nu le voi achizitiona chiar pe toate din mediul online, ci mi le voi realiza si la o croitoreasa pe care eu personal o ador si pe care o voi prezenta in urmatoarele zile daca timpul imi va permite.
Pana atunci insa, ramane sa aflu si parerea voastra cu privire la rochii, la hainute in general, si care sunt preferatele voastre de pe Sheinside?

19 comentarii:

  1. rochia neagra este superba, m-a cucerit de-a dreptul <3

    RăspundețiȘtergere
  2. The black dress is just perfect.. :)
    I am personally inviting you to enter my sunglasses giveaway, do check it out.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/10/mignon-mignon-sunglasses-giveaway.html?m=1
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow deci prima si ultima sunt pur si simplu superbe :)

    RăspundețiȘtergere
  4. toate sunt superbe insa prima si ultima miau facut cu ochiul .voi face o vizit pe sait .

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumoase sunt toate <3 prima insa imi place cel mai mult

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult de tot prima rochita <3

    RăspundețiȘtergere
  7. that black dress is a must in every lady's wardrobe! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu visez demult la o rochita ca penultima, insa galbena :D, nu stiu insa daca mi-ar sta bine, fiind mai slaba e posibil sa nu arate prea grozav, dar e asa de fainaaaaa... :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Ah, cât e de frumoasă rochița neagră, prima ! Mi-ar plăcea să o am. Mă bucur că ne-ai arătat-o!

    RăspundețiȘtergere
  10. Lovely! Great post! So cute :)
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com
    Would you like to follow each other on GFC? :)
    Would you also like to follow each other on FB? www.facebook.com/fashfabx

    RăspundețiȘtergere
  11. E superba cea cu verde, imi place mult si cu imprimeu tribal. Rochiile de toamna si iarna cu manecile lungi, calduroase si frumoase cam lipsesc. Din punctul meu de vedere o rochie fara maneci nu o pot numi de sezon rece.

    RăspundețiȘtergere