miercuri, 23 octombrie 2013

SI vacantele pot fi de poveste!

Vara aceasta mi-am dorit din tot sufletul sa merg in vacanta oriunde.Am fost invatata de parintii mei sa fiu mereu o fire aventuroasa, sa fiu deschisa catre noi oportunitati in viata, si sa privesc totul cu recunostinta si sa apreciez mereu ce mi se ofera, insa sa stiu sa si lupt pentru ceea ce este al meu sau ce mi se cuvine.
Mereu mi-am strans banii pe care ii aveam in plus cand eram mica, si imi planuiam vacanta de vara alaturi de mama mea si de fratele meu pentru ca atunci cand scoala avea sa revina, sa ma intorc la prietenii mei cu amintiri frumoase, invataturi noi si experiente deosebite.Asa se face ca timp de doi ani, mi-am dorit sa nu merg nicaieri, sa raman acasa si sa ii ajut pe ai mei cu treburile casei pentru a strange bani sa plec in Paris, orasul pe care l-am visat mereu si care a reprezentat cumva, locul in care dorintele mele si toate asteptarile de la viata aveau sa prinda un contur magic.

Finantele nu au reprezentat insa o problema, ci faptul ca timpul nu mai era pentru excursii atunci cand m-am decis eu sa plec, si am recalculat totul si am hotarat sa fiu totusi altfel, si sa incep sa ofer o sansa si tarisoarei noastre dragi si sa o cunosc atat cat se poate.Cred ca am luat una dintre cele mai bune decizii si as recomanda tuturor sa mearga cel putin o data intr-o excursie prin locurile din tara noastra sa le viziteze pentru ca nici nu va dati seama cat de frumos este aici la noi, si cat de multe avem de invatat de la oamenii care ne sunt aproape.

Eu de exemplu, mi-am dorit sa fiu mereu cazata la un hotel.Poate parea snobism, insa mi-am dorit o camera mereu curata, doar a mea.Stiu ca in hoteluri uneori poate fi galagie, sau poate ca multi dintre voi se gandesc ca un hotel poate si usor impersonal, insa desi sunt o persoana deschisa si sociabila, prefer sa nu interactionez prea mult cu gazda la care am de locuit.Cred ca astfel de apropieri trebuie tratate cu mare grija, si spun asta din experienta cumulata de-a lungul anilor cu diferite persoane care initial se aratau foarte bune, calde insa defapt descos omul si folosesc cuvintele pentru a face rau mai tarziu.Acum intelegeti de ce aleg hotelurile?..Eu nu am avut niciodata probleme cu hotelurile si pot spune ca cele mai frumoase vacante au fost acolo unde am putut sa ma odihnesc si eu ca la carte si nu m-am simtit deranjata o secunda.
Eu pun foarte mult accentul pe intimitate si pe curatenie, asa ca nu suport ca nimeni sa nu imi intre in camera fara acordul meu, sau sa gasesc mizerie si gunoaie in camera.

Sunt exigenta insa cred ca am o oarecare dreptate mai ales atunci cand platesc un pret ridicat pentru serviciile la care apelez.
Vreau sa am in dormitor mereu lenjerii de pat pentru hotel impecabile, proaspat spalate si din materiale naturale.Ultima oara cand am fost intr-o excursie, am avut neplacerea de a da peste o camera nu foarte ingrijita si lejeria dintr-un material super uracios, grofat (nu stiu cum se numeste acel material care are forme geometrice iesite in relief) care mi-au zgariat destul de tare pielea si cum eram proaspat bronzata, m-am iritat, si imediat le-am semnalat proprietarilor acest lucru insa nu s-au luat masuri si am decis sa plec.Imi place sa fiu tratata frumos, cu seriozitate si poate uneori si ca o regina, insa stiu sa renunt la acest ultim "moft" cand este cazul...Pentru pretul pe care l-am platit atunci pentru camera, comfortul ar fi trebuit sa fie maxim, insa se pare ca nu toata lumea pune accent pe satisfacerea nevoilor clientilor, ori daca doresti sa fii recunoscut si sa fii mereu la cautare pentru turisti, este bine sa iti mentii pozitia prin lucruri care vor face diferenta si care vor face sederea sa fie un vis!Am momente in care va spun sincer ca mai mult timp as petrecere in camera de hotel in liniste, decat umbland pe drumuri aiurea..este o senzatie de calmitate unica si pe care sper ca o veti descoperi si voi pe viitor in vacantele voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu