vineri, 25 octombrie 2013

Totul pentru ei

V-am spus vreodata ca iubesc foarte mult copiii?!Ador sa ii ingrijesc, sa ii privesc si sa le ofer dulciuri (da da stiu ca nu este bine pentru dintisorii lor!)...Niciodata nu mi-a fost frica sa raman in casa singura doar cu un bebelus pentru ca am stiut sa ii ingrijesc si sa le dau atentia cuvenita.Mama mea zice as fi o dadaca perfecta si ca multe familii si-ar dori sa ma adopte ei pe mine decat eu sa ii adopt pe ei drept angajatori!
Adevarul este ca eu sunt o persoana foarta calda si prietenoasa.Am avut de a face de-a lungul timpului cu diferite tipuri de copii, nici cei mai nazdravani dintre ei nu mi-au facut pana acum nici un fir alb!
De ce?Pentru ca fiecare dintre noi are o necesitate, are o lipsa in suflet sau pur si simplu are nevoie de cineva sa fie langa ei la momentul potrivit.Niciodata nu m-am gandit ca a avea grija de un om (indiferent de varsta) este o povara ci mai mult o inobilare si acest lucru spune multe despre caracter...

Am avut sansa in primii ani de studiu sa fiu aproape de copiii din diferite sectii ale spitalelor.Cred ca au fost momente atat grele cat si fericite.Nu este nimic mai frumos decat chipul unui copil fericit ca are o jucarie, ca are o bomboana si nimic mai trist decat imaginea unuia parasit in ingrijit doar se asistentele de spital.Imaginile din urma nu cred ca mi le voi putea vreodata scoate din memorie, si cred ca nici nu vreau pentru ca ma vor ajuta sa devin mai puternica pe viitor si sa fiu om!Nu stiu cum este sa fii mama, insa imi doresc sa aflu asta cat de curand!Nu cred ca o sa inteleg vreodata cuplurile care isi impun sa faca un copil intr-un anumit interval de timp...cred ca pentru o raza de fericire si pentru un suras nu trebuie oprit timpul in loc sau asteptat.Un copil este nu doar o fericire, ci o implinire personala, pentru ca prin ei crestem noi ca oameni si devenim mai buni.
Cand il voi avea eu pe al meu cred ca voi fi cea mai fericita femeie de pe pamant!Mi-am jurat ca o sa fiu una dintre cele mai bune mame, si ca voi fi mereu alaturi de copilul meu in cele mai importante momente din viata lui.Nu imi doresc sa il rasfat,  insa vreau sa ii ofer ce este mai bun si sa il invat sa stie sa aprecieze si el bunurile si sa nu fie egoist si sa invete sa imparta cu cei din jur.Ieri am vazut o proaspata mamica ce isi plimba bebelusul intr-un carucior si aceasta imagine mi-a inseninat ziua cand eram tocmai suparata.Eu nu  stiam ca exista carucioare copii compleze, si daca stau si ma gandesc, aceea mamica avea un carucior foarte interesant!Am reusit sa observ ca al ei se demonta intr-un fel foarte interesant, si devenea in functie de necesitati, carucior sau scaunel de tinut in mana pentru urgente.Chiar mi-a placut designul acelui carucior si i-am si spun prietenului meu cam ce vreau cand o sa am un bebe al meu!Vreau cele mai noi aparitii si cele mai utile carucioare pentru bebelusi si scaunele de tot felul!Nu-i asa ca am innebunit daca ma gandesc de pe acum la astea?Defapt, nu e niciodata prea devreme sau prea tarziu, si e chiar bine sa fii in alerta si sa stii ce vrei de la viata, iar eu m-am decis deja!

Un comentariu: