joi, 10 octombrie 2013

Ups centrala mea!

In timp ce ma prgateam sa plec la facultate astazi am auzit un zgomot ciudat din bucatarie, si initial am crezut ca este vorba de prietenul meu care isi pregateste micl dejun, insa se pare ca problema care ne leaga de cap de data aceasta si de cheltuieli neprevazute este alta, si anume, centrala noastra termica a inceput sa dea rateuri.Eu am o adevarta teroare fata de orice centrala termica de cand casa unui vecin de pe strada mea din orasul natal a ramas fara acoperis din cauza unor scurgeri de gaze.O centrala termica buna trebuie sa aiba sursa neintreruptibila cu unde sinus pura pentru ca incaperile sa fie bine incalzite si confortul maxim pentru toti cei care locuiesc in aceea casa.Pun foarte mult accentul pe o buna incalzire, si niciodata nu m-am zgarcit in ceea ce priveste temperatura din camere.Prefer sa platesc un ban in plus decat sa fac frigul si apoi sa ma lupt cu diferite afectiuni pulmonare sau altele cauzate de neatentie sau de crizele de economie acuta.
Desigur ca nu stau cu temperatura data la maximum dar nici cu termometrul langa mine nu stau!
Sunt de parere ca nimic nu este mai important decat sanatatea noastra si a familiei noastre si cand este vorba despre ea sunt in stare de orice, asa ca ma intelegeti si voi acum...
Dar cum spuneam, centrala noastra a facut astazi nazuri.Si unele mari!Inca de saptamana trecuta parea a fi pusa pe probleme insa cum nici eu si nici prietenul meu nu am avut timp sa ne ocupam de ea, am considerat ca este mai indicat sa o folosim mai putin si cu maxima prudenta pentru ca atunci cand vom fi impreuna liberi sa ne ocupam de ea asa cum trebuie dar cam pana aici i-a fost.
De ieri a inceput sa dea apa calda in episoade, si chiar deloc uneori.Nu mai scoate acel sunet specific cu care eram obisnuiti si chiar as putea afirma ca vuieste putin.Am chemat un instalator specializat in acest domeniu pe parcursul zilei si din ce am inteles eu, problema este legata de batranete.Se pare ca centrala noastra este cam veche si desi are revizia la zi, si toate controalele facute, nu mai poate prelucra la intensitate maxima.Acum imi doresc sa imi achizitionez una noua si nu am de gand sa ma dau deoparte in alegerea ea.
Aici am gasit mai ieftin centrale termice si deja maine ne gandim sa dam comanda pentru cele necesare.Nu de alta, dar a fost astazi un frig si o ploaie incat am zis ca este iarna cu adevarat si nu stiu cat voi mai rezista fara calorifere calde.De apa calda pentru dus nici nu vreau sa ma gandesc cum este sa stau fata!Avem si un boiler micut insa ramane sa vedem daca este functional si acesta pentru ca a stat uitat intr-o camera inca de cand am ajuns aici.Nici proprietarii nu au acordat o mare atentie acestor aparate din casa foarte utile si de o importanta vitala in orice gospodarie.Eu sper totusi sa rezolvam rapid aceste probleme ca m-am cam saturat sa tot am ghinionul pe urma mea si sa ma chinui sa repar stricaciunile altora.

2 comentarii:

  1. Love your blog! Great post <3
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Would you like to follow each other on GFC?

    RăspundețiȘtergere
  2. De cand ma stiu mi-a fost frica de centrale. Nu stiu din ce motiv, dar de fiecare data cand mergeam la cineva si vedeam ca are centrala, deja ma apuca paranoia. Sare care in aer, murim toti aici :-)) chestii de genu. Stiu ca am mers o data la un verisor, si, ne-am pus ca boii sa fumam toti in casa, si, numa auzi piuuuu piuuu piuuu :-)) asa am fugit in curte :-)) am zis gata, asta-i ! amu murim toti :-)) Sper sa reusesti sa iti gasesti cat mai repede centrala :-*

    RăspundețiȘtergere