vineri, 29 noiembrie 2013

Black and gold!

Ador combinatiile inedite din lumea modei..Imi place sa vad noile aparitii si propunerile designerilor in fiecare sezon, insa am si eu cateva elemente cat si combinatii pe care le iubesc si pe care le-as putea aborda chiar zilnic in tinutele mele.Pentru astazi mi-am propus sa va arat cateva imagini cu cea mai potrivita si mai eleganta alaturare de culori, cel putin asa cred eu: auriul si negru!
Da fetelor, consider clasicul black and gold, un trend care nu se nu se va demoda niciodata!Accesoriile aurii sunt intotdeauna placute privirii, si ofera o imagine luxurianta femeii, pe cand negrul ofera o oportunitate perfecta de a scoate in evidenta culoarea si reflexia calda a aurului..


















Nu-i asa dragilor ca imaginile arata superb?Voi ce parere aveti de aceasta combinatie?Este pe placul vostru?

3 comentarii:

  1. Amazing post! Absolutely LOVE it!
    lot of greetings,
    Eva
    http://nicovabeauty.blogspot.co.at/

    RăspundețiȘtergere
  2. de mult in doresc o curea aurie metalica
    super combinatii

    RăspundețiȘtergere