vineri, 29 noiembrie 2013

Cadouri pentru cei dragi!

Craciunul este cea mai frumoasa perioada din an.Oferim bucurii, primim surprize, insa cel mai important: suntem mai buni cu cei din jur si suntem mai receptivi la necesitatile celor din jur...
Nu stiu daca si la voi se intampla, insa eu de Craciun parca ma transform complet intr-o alta persoana, mai buna desigur!Este ca si cand iarna mi-ar oferi sansa de a ma schimba si de a renaste o data cu prima zapada si prima zi din noul an, sau cel putin asa mi-am propus eu, sa ma reinventez de fiecare data.
Ador sa offer cadouri si sa vad zambetele de pe chipurile celor dragi!Recunosc faptul ca nu petrec prea mult timp prin magazine, desi mi-ar placea sa pot zabovi mai mult timp prin rafturile pline de hainute si de bunataturi, insa consider ca in aceasta perioada din an, trebuie sa oferim cadouri cu suflet, cadouri care sa reflecte dragostea si speranta noastra.In general, ofer bucurii, nu doar lucruri materiale care vor strange praf si randuri de dezamagiri peste ani si ani.Imi doresc sa fiu mereu aproape de inima celor apropiati si sa caut in adancul inimii aceea stralucire pe care toti o avem si incerc sa o valorific la maximum..

Cine ar fi crezut vreodata ca bijuteriile pot semana iubire sau ca pot reinnoi prietenii si inoda alte legaminte uitate?Stiati ca pentru mine, o bijuterie este mai mult decat un simplu accesoriu vestimentar?Am invatat mai de mult sa citesc dincolo de gesturi, si sa aflu care este adevarata insemnatate a lucrurilor.
Stiu ca daca oferi cadouri din inima, ele pot aduce fericire pe chipurile celor dragi asa ca mereu am grija sa le ofer doar ceea ce isi doresc, ce le este folosit si stiu ca isi doresc cu adevarat.

Ieri stateam de vorba cu o colega de facultate si se plangea ca dupa ani de relatie cu prietenul ei a ramas fara idei de cadouri, si se afla in impas mare, asa ca impreuna am inceput sa cautam pe internet idei de cadouri pentru barbati cat si pentru femei.De ce si pentru femei?Pentru ca nu trebuie sa ne rasfatam si noi!Scrisoarea catre Mos Craciun trebuie realizata de timpuriu daca vreti sa ajunga acolo unde trebuie, nu-i asa?
Pai evident ca vrem, ca doar este momentul sa ne bifam de pe lista de dorinte lucrurile la care am tot visat indelung dar pe care nu ni le-am putut achizitiona, asa ca poate este momentul sa dam o tura prin magazinele virtuale sa vedem care este oferta lor pentru acest an.
Eu am ramas cu adevarat impresionata astazi de cateva sugestii de cadouri de la magazinul Borealy.ro
Pana acum, am mai tot auzit despre acest site, insa nu stiu din ce motive nu i-am dat nici o sansa pana cand prietena mea care tot a rascolit ofertele a gasit o idee de cadou pentru iubitul ei si am zis ca daca ea a reusit sa isi stearga de pe lista un cadou, sigur as putea si eu!
Prietenul meu este cea mai pretentioasa persoana pe care o cunosc.Nu imi este foarte greu sa ii aleg cadouri pe plac, insa desigur ca imi doresc sa il impresionez de fiecare data si sa fiu sigura ca ceea ce ii aleg i se potriveste.Fiind un tip elegant si care pune foarte mult accentul pe lucrurile clasice si simple, un set de accesorii fine barbatesti de aici http://www.borealy.ro/cadouri-craciun-1/cadou-old-gold-black.html, care lor nu trebuie in general sa le lipseasca de la birou sau chiar si din geanta.M-a innebunit tot anul cu pixurile Parker si cu manusile de piele pe care le tot colectioneaza, asa ca de data aceasta ii voi completa colectia cu un portofel si cu un portcard, alaturi de un pix elegant cu marca preferata.

Stiu cat de mult tine la imaginea lui, cat si la stilul vestimentar pe care il abordeaza mai ales pentru ca mediul in care lucreaza ii cere eleganta si nu as putea decat sa ii ofer un cadou pe masura.

Nu am de gand sa ma zgarcesc, si nici sa stau pe ganduri pentru ca daca pentru el este important sa fie mereu la inaltime, asa voi fi si eu, si ii voi oferi ceea ce ii va aduce zambetul pe chip.Stiu ca si el va face acelasi lucru, si ii va sopti Mosului ca imi doresc un ceas finut si o excursie la munte, asa ca nu pot decat sa fiu fericita ca tinem unul la altul si ca stim sa ne surprindem prin cadouri unice si frumoase, alese cu grija dela Borealy!

3 comentarii:

  1. The wallet gift set looks nice
    Happy Weekend
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  2. abia astept targul de Craciun din orasul meu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nice products!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere