vineri, 29 noiembrie 2013

Cadouri pentru cei mici

Mai tineti minte emotiile primei scrisori catre Mos Craciun?Dar dimineatile de iarna presarate cu dulciuri si miros cald de prajituri proaspat scoase din cuptor, si imaginea bradului in asteptarea Mosului?
Copii vom fi intotdeauna, indiferent de varsta!Imi zicea mai ieri o colega de facultate ca este prima oara cand este departe de casa si cand nu v-a petrece sarbatorile de iarna cu cei dragi ei.Am intrebat-o daca mai crede in Mos Craciun, in magia sarbatorilor si care este cadoul pe care si-l doreste in acest an, si am ramas putin dezamagita de raspunsul ei, pentru ca a zis ca nu isi doreste cadouri, pentru ca pentru ea nu crede in Mos Craciun...Si acum vine intrebarea mea: voi mai credeti?

Eu chiar daca am peste 20 de ani, niciodata nu am lasat ca magia acestei perioade din an sa se piarda.Chiar daca am aflat inca de timpuriu cum sta treaba cu Mosul, am tacut si am considerat ca poate toate au un rost si ca nu degeaba mami imi tine evidenta faptelor bune si a celor rele, si ca poate si cadourile astea au in spate un efort depus, si chiar daca nu primeam ce imi doream pentru ca scrisorica ajungea greu la Polul Nord sau se pierdea (dupa spusele tatei), cineva acolo stia mereu sa imi aduca zambetul pe buze si sa imi incante privirea inocenta de copil si sufletul.

Primul meu cadou si dorinta mea arzatoare a luat nastere la scoala, dupa o festivitate, in care mamicile noastre discutau despre parfumuri, cosmetice si frumusete.Nu pricepeam eu pe atunci cum sta treaba cu toate chestiile astea, insa ciuleam urechile atenta si pe masura ce le studiam imi dadeam seama ca a fi femeie este grele domnule!Numai mama mea petrecea cel putin o ora pe zi in oglinda facandu-se frumoasa, si mereu o laudam in fata tututor ca e cea mai frumoasa si gatita din lume!Dar de unde veneau toate acestea?Pai din cataloagele de produse cosmetice desigur!Si cand am prins si eu una, am devorat-o cu cea mai mare placere, si uite asa am ajuns sa imi doresc si eu la nebunie un set de parfumuri pentru copii ca doar nu era sa raman in urma cu noutatile si cu schimbarile din lumea cotidiana...Si in plus, cred ca mai toate fetitele isi doresc de mici sa arate precum mamicile lor!Numai eu stiu de cate ori i-am furat pantofii cu toc si rujul rosu si alergam la baie pe scaunel sa ma rujez si sa ma tranform intr-o printesa.Amintiri care nu se vor pierde niciodata, si dorintele pe care mereu le voi purta cu mine...

Sa nu credeti ca Mosul a trecut fara sa-mi aduca ce vreau, pentru ca am tinut mortis sa afle de dinainte cu o luna ca eu am de gand sa ma transform, sa nu mai fiu fetita care se joaca doar cu masini si cu mingea, ci sa fiu o domnisoara in adevaratul sens al cuvantului si sa impresionez la serbarea de Craciun cu noile mele cosmetice, si asa s-a si intamplat pentru ca Mosul mi-a adus un set de produse pentru copii desigur, cu toate accesoriile necesare infrumusetarii parului si a fetei desigur.Nu voi uita niciodata cat de mandra eram de mine si cu ce bucurie mi-am purtat in acea seara rochita rosie!

Asa imi doresc sa fie si fetita mea!Cocheta de mica, si mereu in pas cu noutatile.Nu vreau sa exagereze la acest capitol, insa consider ca este important sa invatam copiii inca de mici ca trebuie sa aiba grija de aspectul lor fizic, si sa apara mereu ingrijitit in fata tuturor.Pentru a-i rasfata, nu trebuie sa le oferim mereu doar  jucarii, ci le putem oferi si sansa de a descoperi lumea cosmeticelor prin produse de calitate pentru copii asezate sub bradul de Craciun.Un parfum sau un set de cosmetice format dintr-un gel de dus si un sampon cu imaginea eroilor din desenele lor preferate sigur le vor incanta simturile si privirea!Pentru micutele printese, un set de cosmetice cu Barbie pentru cele mai sclipitoare si frumoase seri, iar pentru nazdravani, aventura incepe cu Spider Man si cu Kung-Fu Panda!Acestea sunt doar cateva sugestii desigur pentru ca in general, veti putea gasi pe Aoro toate cadourile pe care le doriti!Chiar si pentru bebelusi site-ul pune la dispozitie seturi de cosmetice si dermatocosmetice pentru pielea sensibila si pentru o ingrijire potrivita pentru cei micuti.Nu ramane decat sa va invit sa urmariti promotiile si ideile de cadouri propuse de Aoro pentru voi dragilor, pentru ca in curand seara magica de Craciun va fi aproape si nu trebuie sa ramaneti pe ultima suta de metri cu pregatirea cadourilor pentru cei dragi.

2 comentarii:

  1. I like Mustela cosmetics ;-)
    Sweety I invite you to my giveaway, you can win 50$ voucher from Oasap
    Kisses:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt cosmetice bune pentru copii acum, chiar ai de unde alege!

    RăspundețiȘtergere