sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Despre noi

Imi place sa cred ca sunt o femeie stilata.Desigur ca aici depinde de gusturile mele dar si de ale celor jurul meu, si de perceptie.Cred ca stilul vestimentar detine o mare putere de convingere asupra oamenilor.Desi se spune ca nu haina il face pe om, eu tind sa cred tocmai contrariul!
O femeie care nu acorda maxima atentie vestimentatiei, este neinsemnata pentru mine.
Acum nu ca eu as fi perfecta, ci din contra!Am grija sa ajung pe un piedestal inalt, sa ma autodepasesc, si sa ma uimesc pe mine insami.Atat timp cat eu ma simt confortabil, si alegerile mele sunt bune si mi se potrivesc, atunci sunt sigura ca am ajuns unde mi-am dorit.
Dar din pacate nu toate hainele ne fac sa si fim femeie sau sa aratam ca una, asa cum si gesturile si obiceiurile proaste ne pot trada..

Degeaba esti imbracata frumos, si ai grija de aspectul tau fizic, daca manierele sunt lasate dupa usa.
Ar trebui cateva dintre doamnele de astazi, sa invete din nou ce inseamna bunul simt si cum sa te porti in societate pentru ca se pare ca au uitat!Sunt oripilata de cateva specimene, si din pacate am si cateva colege la facultate care se poarta mai rau ca un barbat atunci cand sunt in oras.
Nu inteleg de ce exista aceasta tendinta de masculinizare in randul femeilor.Am obseervat cu tristete ca multe dintre noi, uitam sa mai fim fragile, delicate si feminine.Daca te imbraci in articole vestimentare mai barbatesti, asta nu inseamna ca trebuie automat sa te si comporti precum unul.
 Sunt atat de multe exemple de femei care intr-adevar nu au dat mare importanta stilului vestimentar sau poate care au abordat aceste elemente masculine, insa nici o clipa nu au uitat esenta feminitatii. Cat despre gesturi, pot spune ca si acestea te pot caracteriza si iti pot crea o imagine pe care probabil nu o doresti daca nu esti atenta.Nu stiu ce parere aveti voi, insa pentru mine, o femeie care este eleganta in miscari, si se controleaza, este cu mult mai placuta si mai stilata.Stiu ca un subiect foarte dezbatut printre colegele mele este daca femeia care fumeaza este placuta in general sau daca nu.Eu nu as putea sa ma pronunt in acest sens pentru ca nu sunt fumatoare.

Nu am incercat niciodata tigara, nu m-a tentat si nu cred ca voi avea vreodata o astfel de chemare catre aceasta "activitate".Desigur ca am si eu viciile mele mai mult sau mai putin nocive, precum bautul cafelei mai mult de 3 ori pe zi, si alte obiceiuri care sunt nesanatoase.
Nu ma deranjeaza deloc fumul de tigara.Am momente in care acesta mi se pare chiar placut, si imi place sa simt un barbat mirosind a tigara in unele momente.Cred ca pe ei ii prinde cel mai bine statutul de fumator, insa sunt si femei pe care le gasesc chiar elegante atunci cand fumeaza, pe cand pe cele care se ascund dupa colturi incercand sa para cool si aderand la grupuri din care nu se potrivesc, le privesc cu indiferenta si cu parere de rau.Nu este imagine mai neplacuta decat cea a unei femei care incearca sa se incadreze in anumite tipare.Fumatul trebuie sa vina ca un gest natural, iar o persoana de tip feminin care stie sa se poarte in societate si are grija de imaginea pe care si-o creaza, sigur va aborda fumatul si actul fumatului intr-un mod cat mai simpatic.
De exemplu, am vazut ca tigare electronica este la mare cautare in zilele noastre.Nu stiu daca este un moft, sau daca acestea ajuta cu adevarat la renuntarea treptata la tigarile normale cu tutun.
Mi s-a parut interesant dispozititvul atunci cand am zarit-o pe colega mea cu el, insa nu am fost atrasa in mod special de acest trend, insa cred cu adevarat ca i se potriveste mai mult o tigara electronica alaturi decat un pachet grosolan de tigari tinut in buzunar alaturi de o bricheta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu