marți, 5 noiembrie 2013

Fara probleme

Mi-aduc aminte ca in urma cu cativa ani, am avut de tras un frig de toata frumusetea mai prin mijlocul iernii..de ce?Pai se pare ca a picat nu stiu ce chestie de la un generator de pe strada noastra si cele invecinate, si timp de vreo 3 zile am stat cu totii fara curent electric, si deci, fara caldura pentru ca noi avem centrala termica.Mi-am batut gura degeaba cu tatal meu incercand sa il conving ca o soba clasica nu ar strica la casa omului, dar el a vrut tehnologie, a vrut cele mai noi aparitii si chestii pentru casa noua pe care am construit-o si nu am avut ce face decat sa ma conformez regulilor.Oricum, deja ii pare rau ca nu m-a ascultat dupa ce a vazut cat de mari vin facturile pe timp de iarna!
Cred ca in acele seri in care electricitatea a fost picata, am aflat ce inseamna iad inghetat.Nici cu doua pilote groase pe mine nu m-am putut incalzi, si nici cu un strat generos de haine.Efectiv imi ingheta nasul si urechile si la un ger de crapa pietrele nici nu ai alte asteptari...
Am dormit din fericire in urmatoarea seara la o matusa dintr-un sat invecinat.Va spun sincer ca pe langa disconfortul termic pe care il poate crea o pana de curent electric daca aveti centrale termice, ruperea de lumea virtuala este crunta!Nu sunt eu cea mai activa persoana din mediul online, si nici nu sunt una foarte atasata de gadget-urile sale, insa obisnuinta cred ca si-a spus cuvantul.Apoi am mai observat o chestie: mai toata lumea care nu a avut curent si desigur ca nu si-a putut incarca bateria la telefon, au inceput sa vorbeasca mai des cu cei din jur.E ca si cand telefonul si laptop-ul au ridicat o bariera intre oameni, si i-a facut sa uite de contactul real dintre ei.Nu cred ca mai stiu sa socializeze unii, si atunci cand se produc astfel de rupturi e greu sa te mai integrezi intr-un grup.Cred ca tine si de fiecare persoana in parte si de caracter insa cred de asemenea ca intr-adevar, traim intr-o era a tehnologiei, care ne face sa fim indiferenti, mai mult programati pentru anumite activitati si uitam sa fim oameni.Uitam sa mai fim noi si cum sa ne purtam in societate atunci cand internetul nu ne poate ajuta.Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca toate liniile de comunicatie din lume ar pica deodata!Multi inadaptati am avea, si multi ar incepe sa invete sa comunice din nou ca la stadiul de copil mic...Insa pana atunci, sper sa ne putem rezolva problemele temporare cu electricitatea, si sa apelam in cazul in care sigurantele ne fac probleme la deranjamente electrice pentru ca un profesionist va fi intotdeauna ce e de facut si v-a pune in timp util pe picioare instalatia afectata asigurand masuratori si verificari pram.

2 comentarii:

  1. Trebuie sa recunosc ca iubesc gadget-urile, dar... decat sa vorbesc la telefon cu o prietena, mai bine ma vad cu ea la o cafea.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu incerc cand merg la munte, reusesc cateodata! :)

    RăspundețiȘtergere