duminică, 17 noiembrie 2013

Frumusetea sta in detalii

De multe ori am stat si mi-am privit in oglinda tinutele si am simtit ca ceva nu este in regula...cred ca uneori nu reusim sa ne aranjam asa cum ne dorim si acest lucru ne ramane adanc intiparit in memorie pentru ca mereu ne dorim sa schimbam ceva, sau ne invartim fara rost in fata oglinzii.
Accesoriile as putea spune ca au cel mai mare impact vizual si sunt elementele cheie ale unei tinute.Ele pot completa sau in alte situatii, le pot distruge, insa prefer sa completez si sa aduc un stro de magie outfit-ului cu bijuterii unice.

Astazi dragilor va voi dezvalui faptul ca sunt o mare fana a bratarilor!Da, am acasa o colectie destul de mare si acest "hobby" a inceput inca de prin clasa a 5 a imediat ce am si ajuns la liceu si am avut mai mult contact cu lumea si cu trendurile.Iesirire intr-un mediu diferit de cel in care locuim ne poate imprima anumite tendinte si usor usor incepem si noi sa le adoptam.Eu pe atunci eram prinsa in febra culorilor, asa ca in mare parte din colectie se vor regasi bratari si accesorii super colorate, insa din pacate nu cele mai frumoase si cele mai elegante.Nu stiam cum sa imi aleg accesoriile perfecte si nici cum sa le port pentru a fi in pas cu moda, dar din fericire, trecerea timpului ne mai invata cateva lucruri si iata ca astazi imi pot da cu parerea in legatura cu anumite tendinte si potriviri de accesorii vestimentare si outfit-urile pe care le vom aborda.




Colierele sunt de departe preferatele mele zilele acestea.Cele statement sunt geniale, si consider ca orice femeie ar trebui sa detina macar un colier de acest fel!Atat dimensiunile sale cat si opulesnta sa vor putea scoate in evidenta caracterul unei femei, oferind o imagine impecabila si un look tineresc daca este asortat unei camasi intr-o nuanta nude si unor tinute minimaliste tocmai pentru a le putea pune in balanta.



Ador aceste modele prezentate in imaginile de mai sus! Foymall detine o multitudine de categorii de accesorii si bijuterii pe site necesare oricarei femei.Eu desigur ca imi voi alege doar coliere, si bratari.Recent mi-am dat seama cat de mult poate influenta o bijuterie imaginea unei persoane asa ca nu ma voi zgarci si voi investi in piese care sa starneasca interesul tuturor si invidia celorlalte femei!
Niciodata nu este prea tarziu pentru a fi unica, indrazneata si feminina, asa ca nu uitati dragilor sa va reinventati tot timpul si sa aveti grija ca aparitiile voastre in public sa fie uluitoare!

2 comentarii:

  1. Beautiful necklaces... Loved the third one from second pic
    Happy Sunday
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  2. doamne , ce frumoase sunt! ♥

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere