sâmbătă, 30 noiembrie 2013

In pas cu noutatile: Oriflame lanseaza un nou parfum!

Daca tot a venit si sfarsitul lunii Noiembrie, este si momentul sa va prezint o parte din noutatile din aceasta perioada.Din fericire pentru mine, nu am facut prea mai cheltuieli.Am fost atrasa mai mult de ideea de a economisi pentru sarbatorile de iarna pentru cadourile celor dragi, asa ca m-am limitat la strictul necesar, si pentru ca fondul de ten mi s-a terminat, am zis sa revin la o veche iubire din trecut, si am ales fondul de ten Mineral Therapy de la Oriflame.Sunt incantata de faptul ca l-am gasit la reducere, si mi-am luat doua sticlute, insa pe una am trimis-o acasa la parintii mei pentru ca urmeaza sa ajung de curand acolo si sa nu mai fiu nevoita sa imi car dupa mine sute de lucruri cosmetice...


Apoi daca tot am gasit catalogul Oriflame pe banca unei colege, am zis sa profit si sa imi iau si un gel intim Feminelle, si o pila pentru calcaie care este absolut adorabila!Se potriveste perfect acestui sezon, este portocalie, si curata talpile bland zic eu.Cat despre gelul intim pot spune doar ca este bland, miroase placut si cam atat.Mai multe detalii voi da cand voi utiliza produsul pe o perioada indelungata.

Am primit si un catalog nou de la colega mea daca tot am ajutat-o cu o comanda, si mi-a mai dat si o mostra a noului parfum VIP night a carui imagine este Andreea Raicu.Imi place mult cum miroase, la fel si designul sticlutei, insa sunt obisnuita ca Oriflame sa scoata parfumuri luxuriante si persistente, asa ca pentru mine nu a venit chiar ca o noutate.Pretul sau este de 49 de lei si cred ca este un pret ok avand in vedere faptul ca este un parfum persistent cu o aroma intensa.Dupa mostra incercata, as putea spune ca este un parfum mai potrivit pentru acesst sezon, in special pentru serile elegante petrecute la evenimente deosebite, insa nu m-ar deranja sa il port si ziua!

La capitolul acesta pot spune ca sunt preferatii mei pentru ca am dezvoltat o oarecare continuitate cumparandu-mi periodic parfumurile lor.De exemplu, Pretty Swan nu imi lipseste din arsenalul de infrumusetare, precum si Giordani Gold (cel clasic) si Volare.Acestea din urma ar fi si aromele copilariei mele si va dati seama ca sunt pretioase pentru mine si nu imi pot lipsi!

Si daca tot am ajuns la final, astept fetelor sa imi spuneti daca ati incercat perlele iluminatoare de la Giordani si ce impresie v-au lasat.Le-am zarit de ceva timp prin cataloage, insa nu mi-am permis sa mi le cumpar fiindca mereu a trebuit sa imi cumpar manuale pentru facultate, insa de data aceasta cred ca imi voi completa o parte din colectia de produse Giordani pentru ca capitolul make-up, acestea au fost singurele care mi-au lasat o impresie placuta si pe care le-am folosit cu regularitate.

Nu uitati sa imi spuneti parerea voastra in sectiunea de comentarii si sugestiile voastre in materie de produse Oriflame.

Un comentariu: