vineri, 15 noiembrie 2013

Lumea copiilor

Aparitia unui copil in familie poate starni multe controverse si aduce multe probleme pentru cuplurile nepregatite pentru viata de familie.Ingrijirea unui bebelus implica multa munca, efort, multe ore de somn pierdute dar si dedicare si iubire.Pentru o mamica tanara, toate acestea pot parea a fi  lucruri grele si momente greu de depasit mai ales daca este singurica sau daca nu are un partener care sa o ajute.Oricum, toate acestea se invata in timp.Orice mama isi doreste ca puiul ei sa creasca mare si frumos, sanatos si sa nu ii lipseasca nimic.Ne vom lupta tot timpul sa le putem oferi copiilor nostri lucrurile cele mai bune si de calitate pentru ca viata lor cat si traiul sa le fie mai usor si mai placut.

De multe ori am auzit mamicile plangandu-se ca piata inca nu s-a obisnuit sa ofere produse mai putin nocive pentru sanatatea copiilor, si aici ma refer atat la partea de alimente, cat si la produsele de uz casnic.Desigur ca nu imi pot da cu parerea in totalitate in legatura cu acest subiect, pentru ca fiecare isi creste copilul dupa propriile convingeri personale si dupa stilul de viata pe care il practica.Eu insa voi fi mereu in contact cu noutatile cand voi fi mamica.Asa cum eu imi iau cele mai noi produse aparute pe piata si am grija ca sanatatea mea sa fie pe primul lor, cumparand atat alimente cat si produse de uz zilnic din materialele cele mai indicate pentru mentinerea sanatatii, asa voi face si atunci cand "eu" se va transforma in "noi".
Sunt o persoana foarte atenta la detalii, si pot spune ca desi sunt inca la o varsta frageda, stiu ce implica viata de cuplu si de familie, si stiu cum sa organizez prioritatile pentru a ne fi bine in orice imprejurare mie si celor dragi.


Am avut grija mereu de copiii verisoarelor mele, cat si de cei ai matusii mele care de altfel sunt febletea mea.Cand erau bebelusi, mi-am dat seama ca sunt foarte priceputa la ingrijirea copiilor, ca sunt calda si iubitoare, si inainte de toate, o femeie calma si care este dispusa sa isi petreaca mult timp in compania celor mici.Da, as putea spune ca intr-un fel sau altul mi-am descoperit latura mea materna, pe care nu o mai cunoscusem pana atunci, si chiar si eu am ramas impresionata de faptul ca pot fi atat de atasata de o persoana si de grijulie fata de ea.

Imi place sa ofer totul insa nu astept nimic in schimb.Sunt de parere ca in viata nu trebuie sa astepti recompense materiale, ci doar pe cele sufletesti.Cand cel mai mic verisor al meu a venit si mi-a soptit ca ma iubeste ca pe mami lui si ca l-a serbare mi-a pastrat un loc special, mi-au dat lacrimile la propriu si m-am simtit cea mai fericita.Copiii au darul de a te transforma complet si de a aduce cele mai multe bucurii in viata.Trebuie doar sa stim sa fim rabdatori si sa ne implicam activ in viata sa sociala.
Imi place sa ies la plimbari in parc, si sa vad mamicile care imping carucioarele sau copiii ce alearga dupa fluturi.Pe prichindeii mei preferati ii scot mereu la plimbari lungi, la inghetata si ne jucam mereu jocurile cele mai interactive pentru a le pune mintea la treaba.Desigur ca niciodata nu plec fara un bagaj bine organizat si fara lucrurile necesare pentru ingrijirea lor daca este necesar sa plecam la drum lung.Matusa mea are incredere deplina in mine atunci cand vine vorba de lasarea copiilor la mine pe termen indelungat pentru ca mereu sunt atenta la ei, nu ii las nesupravegheati si ne distram pe cinste.Am acasa un arsenal intreg de produse pentru bebelusi si termos mancare bebe de pe avenitbarza.ro pentru a pastra timp indelungat gustarica preferata a celor mici cand nu pot manca totul deodata.Stiu ca sunt pretentiosi atunci cand vine vorba de mancarica, si tin cont de preferintele lor.Uneori ii mai si pacalesc pentru ca daca ar fi dupa ei ar manca numai dulciurele si astfel ca am grija sa fiu inventiva cand este vorba de ora mesei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu