duminică, 3 noiembrie 2013

Manichiura cu folie de la Depozitul de Frumusete

In timp ce ma pregateam astazi sa imi fac unghiile, mi-am adus aminte ca nu am reusit sa va arat folia pentru unghii pe care o am de la Depozitul de Frumusete si ca este momentul sa incerc un model cu aceasta.
Recunosc!Mi-a dat numai batai de cap la inceput!Cred ca problema este forma unghiei mele pentru ca nu se transfera complet folia atunci cand o aplicam.Doar anumite portiuni ramaneau neacoperite, si avand in vedere faptul ca prima data am incercat folia albastra sidefie, si nu am asteptat complet sa se usuce adezivul.Rezultatul nu a fost deloc multumitor si chiar si dupa "n" incercari, tot nu reusisem sa le fac sa arate ok, asa ca am incercat a doua oara cu folia cu fluturasi pe care o voi prezenta astazi:



Dupa cum puteti observa, la degetul mic tot nu a vrut sa iasa cum trebuie, insa totusi rezultatul este foarte frumos!Eu va garantez ca manichiura cu folie este unica, este deosebita si chiar va aduce o nota de extravaganta.Imi pare rau ca nu am putut surprinde irizatiile argintii ale fluturilor cat si a punctelor de prin imprejurul lor.La lumina, manichiura este divina, foarte sparkly!Toate colegele mi-au admirat modelul, si daca nu le-as fi spus ca modelul este aplicat, ar fi crezut ca este realizat de mana.

Voi fetelor ce parere aveti despre manichiura cu folie?Va place?Ati mai incercat acest tip de model?

Folia de transfer o gasiti aici la pretul de 3.5 lei, si tot in acel articol, veti gasi si informatiile privind aplicarea exacta a foliei, modelele disponibile in magazin, precum si un videoclip ce va ajuta pentru realizarea unei manichiuri de vis.
Pupici!

13 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai reusit, ale mele sunt amandoua de alea sidefate, albastru si mov... nici mie nu mi-au reusit bine... au ramas zone neacoperite si de asta n-am prezentat-o inca, am sa mai incerc :D

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am incercat nicicand manichiura cu folie! E de testat...
    Sunt funny fluturii aceia!

    Pupicei, Ana!
    Ilda
    Lavender thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. vaiiiiiiiiiii vreau si eu neapart. cat de super se vede pe unghii

    RăspundețiȘtergere
  4. nu cred ca as avea rabdarea necesara! am o folie de la Sephora de 1 an si nu-mi fac curaj :)

    RăspundețiȘtergere