vineri, 15 noiembrie 2013

Pe acorduri Orientale..

Nu va ziceam eu ieri ca am dat spargere la portofel si am cumparat mai multe geluri de dus decat mi-ar fi trebuit?Pai iata continuarea de ieri, si prezentarea gelului de dus care mi-a vrajit toate simturile!

Deci, iata ca avem prezent la datorie astazi Palmolive Orient Rituel Joyous cu Floare de Lotus si Dude Indiene (asta este traducerea din dictionarul meu la Mulberry).

Un produs absolut divin, pe care nu stiu cum de l-am ocolit atat de mult timp!Toata gama de geluri de dus Orient Rituel este speciala, toate aromele incantatoare, insa acesta este preferatul meu!

Nu ma pot desparti de parfumul sau dulceag si condimentat, care invaluie pielea si o hidrateaza perfect...
Nu as mai iesi de sub dus daca va vine sa credeti!Face o spuma bogata, luxurianta as putea spune, si are o textura super fina care mangaie pielea in timp ce o spala bland.

O simfonie de arome orientale doar intr-un singur gel de dus!
Aproape ca nu imi pot gasi cuvintele pentru a descrie acest produs mirific, insa cred ca ati prins voi ideea ca imi place acest gel de dus mai mult decat m-am asteptat!

Palmolive incepe sa se numele printre preferatele mele.Am fost placut surprinsa in aceasta luna de produsele lor si chiar ma gandesc sa ma incerc si altceva de la ei, alte arome, alte combinatii pentru produsele de ingrijrie corporala.Momentan am bifat pe lista de cumparaturi inca un gel de dus tot ce acelasi fel cu acesta pentru a ma asigura ca imi va ajunge un timp indelungat!

Un comentariu:

  1. I am using purple one by Palmolive, and I love it., will try this one next time
    Happy Weekend
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere