vineri, 15 noiembrie 2013

Pentru prieteni :)

Sa am parte de un weekend relaxant...cam asta visez de mai bine de o saptamana si zau ca nu se intrezareste vreo speranta de realizare!Nu stiu cand am pierdut "carma" vaporului si cum pot sa ma opresc din miscarea continua in care ma aflu de mai bine de o luna.Problema este ca nu imi mai gasesc de multe ori rostul, si ma invart precum o curca plouata...
Am multe pe cap zilele acestea.La scoala treaba merge asa si asa pentru ca prinsa fiind intre proiecte, lucru si invatat, am uitat sa ma odihnesc si am dat un rateu de zile mari incat era sa pierd si un examen, si mi-am luat ieri masuri de precautie, adica doze sanatoase de magneziu, calciu si pauze de somn cand prind liber.

Azi am norocul de a fi libera.Am nimerit ziua de vineri libera cam pana in luna Februarie cand voi incepe un alt modul si am de gand ca in fiecare sfarsit de saptamana sa fiu mai atenta cu mine insami.Pentru astazi insa nu am program fix, dar leneveala e clar in orar!Mi-am descarcat noul episod din The Vampire Diaries si astept sa mai vad ce s-a intamplat, apoi urmeaza o baita si poate o mini sedinta de gatit cu prietenul meu.
Mi-e dor de o plimbare prin parc, dar singurele iesiri la aer de care am parte sunt drumurile catre facultate.Am preferat de multe ori sa merg pe jos desi am ceva drum de strabatut, insa cand esti intr-o companie placuta merita.Am din fericire o colega de milioane, o fata pe care rar o poti intalni si de cand am cunoscut-o parca am invatat sa fiu mai receptiva la unele lucruri si sa apreciez oamenii pe care ii intalnesc.

Da, sunt cam retrasa de ceva timp insa nu pentru ca vreau eu, ci pentru ca nu imi mai permit sa leg noi prietenii.Am pierdut pe cineva drag, iar alta m-a "abandonat" sa spun asa mai elegant.Cert este ca la ultima persoana chiar nu m-am asteptat si felul in care mi-a aratat ca este out of my life m-a lasat fara cuvinte...motivul este..cred ca nici eu nu il stiu!Vreau sa cred ca distanta ne-a departat si atat.Eu nu sunt genul care sa insiste acolo unde nu este necesar, asa ca nu voi mai bate la usa ei dar nu voi pastra ranchiuna.Unii oameni se schimba si cam asta e.Eu incerc sa fiu sociabila insa nu mai intind coarda prea mult.Prefer sa fiu mai rezervata si ok cu toata lumea.
Astazi am primit un colet dragut de la cineva drag si abia astept sa vad ce contine.Chiar mi-a inseninat ziua draguta mea Diana si abia astept sa o pot rasplati pentru tot ceea ce a facut pentru mine.
Ca tot vorbeam despre prietenii si oameni...Diana este o fata de nota 100!Rar gasesti persoane care sa fie sincere si sa-ti ofere sprijin mai ales cand nu te cunoaste personal.Lumea este din pacate din ce in ce mai rea, mai profitoare, si cand gasesti persoane precum ea, te simti cu adevarat norocos!Cam asa ma simt eu cand stiu ca undeva prin tarisoara noastra am fete care pot aduce zambete pe chip, pot fi prietene bune si care te ajuta sa treci peste obstacole si sa te ajute neconditionat.

                                Postarea asta e pentru tine Diana mea scumpa!Iti trimit pupici dulci!

2 comentarii:

  1. Intradevar,e important ca cateodata sa ne acordam atentie, cateva momente de ragaz. Daca nu, apare epuizarea si singur ne facem rau. Leneveala placuta!!!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc, scumpa mea! chiar m-ai emotionat prin cuvintele tale...
    te pupacesc si te imbratisez cu mare drag
    sper ca vara care vine sa avem sansa sa ne si cunoastem
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere