vineri, 15 noiembrie 2013

Rasfat pentru picioare

Luna aceasta am gasit intr-un catalog Avon un set de produse destinate ingrijirii picioarelor la un pret super bun si nu am putut rata ocazia de a le incerca desigur.Toate cele 3 produse din gama, miros super!Parfumul imi aduce aminte de biscuitii cu scortisoara pregatiti de mama in zilele de dinaintea Craciunului..amintiri dulci!

Mi-a fost putin greu la inceput sa folosesc toate produsele din set.Nici nu mai tin minte cand mi-am rasfatat picioarele asa ca la carte!Am avut ce-i drept de munca mai tot timpul si orele de culcare tarzii nu mi-au mai permis astfel de momente.Am facut de data aceasta un efort, atat eu cat si prietenul meu si ne-am asezat frumos cu piciorusele pregatite de un masaj complet si o transformare uluitoare din picioare mega obosite, in picioare fermecatoare si relaxate..
Am inceput intai de toate, cu o baita calda la picioruse cu gelul de dus preferat, dupa care am clatit bine, si am aplicat gelul exfoliant ce contine particule abrazive, care inlatura pielea moarta si rezidurile de pe piele.
Granulele nu sunt foarte abrazive, ba chiar as putea spune ca aceastea gadila putin pielea, si o lasa extrem de fina si de placuta la atingere!
Pasul urmator a fost aplicarea mastii hidratante.Ei bine, aici nu prea am respectat noi pasul, pentru ca dura mult prea mult uscarea sa, asa ca dupa 5 minute am si clatit masca si ne-am pregatit pentru masaj (reciproc) la talpite cu ultimul produs, si anume crema hidratanta.
Va spun sincer ca dupa o astfel de relaxare, ne-a palit un somn sanatos, si mi-am simtit mai ca niciodata, picioarele calde si fericire!Eu am probleme cu circulatia iar membrele inferioare cat si cele superioare, sunt mereu reci, avand din pacate parte de o transpiratie rece la nivelul acestora.Dar sa trecem peste!
Nu m-am asteptat ca aceste produsel de la Avon sa fie chiar atat de placute si mai ales, importante pentru picioare.Credeam pana acum ca pot masa picioarele si ca mai mult de atat nu este necesar pentru a ne relaxa complet.Un ritual bine pus la punct, sau eventual anumiti pasi din rutina zilnica de ingrijire corporala, pot induce o stare de calmitate la sfarsitul unei zile obositoare.Meritam din cand in cand un astfel de moment, asa-i?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu