joi, 7 noiembrie 2013

Review-Crema antirid cu ulei de argan de la Farmec

Of, asa de repede ce trece timpul in ultima perioada!Efectiv nu mai stiu cum sa ma organizez pentru a face fata tuturor situatiilor si pentru a ma pune la punct pe toate planurile!Cel mai mult m-a dat peste cap drumul la facultate si mai ales cel dintre laboratoare, care sunt evident, departe unul de celalalt, si mereu trebuie sa alerg sa prind tramvaiul sau autobuzul pentru a nu intarzia la ore si a risca sa fiu exclusa din examen.
La capitolul shopping nu stau rau deloc pentru ca mai la fiecare iesire pentru cele de-ale gurii, am dat si o fuga la raionul de cosmetice, asa ca nu am pierdut noutatile.Dar astazi nu va voi vorbi despre un produs nou aparut, ci de unul pe care il folosesc de ceva timp (cred ca de prin primavara acestui an) si care imi place la nebunie!Pentru cei care nu stiu, pentru mine Farmec are un loc aparte in inima mea.Reprezinta ajutorul si salvarea tenului meu pentru zilele in care tenul isi face de cap.Mai de fiecare data cand am avut lupte grele de dus cu micile crize de personalitate ale pielii, cremele Farmec (cele din gama Gerovital in special), m-au ajutat enorm si au readus calmitatea dorita si aspectul de piele sanatoasa la care toate femeile viseaza.
Crema antirid cu ulei de argan este placere mea vinovata!O ador pentru supletea sa, si pentru hidratarea maxima pe care mi-o ofera.

 O folosesc in special dimineata, inainte de a aplica machiajul zilnic, si daaaa, recunosc ca nu folosesc baza speciala pentru machiaj, ci doar aceasta crema.Faza este ca nici macar nu este nevoie sa astept sa fie absorbita complet in piele pentru a aplica primul fond de ten, iar asta conteaza foarte mult mai ales atunci cand esti in criza de timp!


Nu este foarte fluida, ci intr-o consistenta absolut ok pentru a nu crea nici un disconfort la aplicare.
Eu o aplic direct cu degetele, atat pe fata cat si pe gat si pe decolteu, si imediat senzatia de hidratare isi face aparitia, si va spun sincer ca se si mentine intreaga zi, insa fara a aduce acel aspect uracios de piele grasa, pentru ca este foarte light, si buna pentru orice moment al zilei.Eu folosesc pudra doar in acele zile in care este extrem de cald afara iar tenul transpira, insa recent am renuntat la ea, si nu am avut parte de incidente neplacute.Parfumul imi place foarte mult!As putea spune ca este usor floral, si ofera un miros placut pielii.Nu se mentine intreaga zi, insa eu sunt multumita ca este un parfum placut si care nu ma face sa intorc nasul in alta parte sau sa ma abtin sa respir cand o aplic.

Imi place in mod deosebit faptul ca produsul este sigilat atunci cand il cumperi.Recipientul este acoperit de o folie de aluminiu pentru a asigura integritatea cremei, iar eu sunt multumita de acest aspect.Multe doamne si domnisoare considera ca produsele ce nu pot fi testate in magazin nu sunt bune, iar eu urasc persoanele care se ating de produsele cosmetice cu mainile murdare si nu ofera atentie maxima acestui detaliu!
Desigur ca mi-ar fi placut ca recipientul sa fie unul cu pompita pentru a evita contactul cu aerul, dar nu ma deranjeaza in mod special pentru ca am mereu grija sa o aplic dupa ce am mainile spalate, si produsul il iau cu ajutorul unei spatule de lemn pentru a evita contaminarea cu germeni..

Despre efectul cremei asupra ridurilor, nu v-as putea spune deocamdata prea multe.Din fericire nu am riduri atat de pronuntate incat sa fie nevoie de o corectie, insa am observat o imbunatatire in ceea ce priveste aspectul general al tenului.Pare mai fresh, mai luminos si parca senzatia de elasticitate a mai crescut.
Oricum, eu sunt foarte multumita atat de aceasta crema, cat si de cea cu Aloe Vera din aceeasi gama Farmec, si le folosesc constant chiar si prin rotatie pentru ca aceste alternari nu mi-au provocat incidente.

Urmatoarele produse pe lista mea de dorinte de la Farmec sunt cremele destinate ingrijirii zonei ochilor, si produsele pentru par.De ceva timp a inceput sa imi cada mai mult par decat de obicei iar acest fapt il pun pe seama stresului.Desigur ca trebuie actionat intai de la interior, insa am de gand sa ofer si ajutor firului de par folosind produse bune.Cred ca lotiunea cu petrol nu am mai folosit-o din adolescenta si cam este momentul sa ma reintorc la ea si la samponul din aceeasi gama pentru un efect maxim.

Nu mai tin minte cu exactitate care este pretul acestei creme insa injur de 12-14 lei am dat cu siguranta.Pe site-ul celor de la Farmec o vad ca fiind 10,86 de lei, deci un pret super modest pentru o crema perfecta pentru orice tip de ten.

Dar voi fetelor ce parere aveti de produsele Farmec?Care sunt preferatele voastre si ce imi recomandati pentru viitor?

19 comentarii:

  1. Cred ca o sa i-o cumpar si eu mamei mele, ca ea este innebunita dupa produsele Farmec :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cei de la Farmec au niste produse intradevar bune, eu sunt multumita:)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu ii fac astazi review cremei de ochi :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cei e la Farmec au produse foarte bune.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta este o crema pe care as incerca-o!!!
    Imi plac produsele Farmec, gama Aslavital...

    Pup, Ana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Nice product!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma tenteaa si pe mine acum, dupa ce am citit review-ul tau.
    Dupa ce termin stocul, o atac.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa sti ca nici eu nu am nici cea mai mica idee cum sa imi duc la bun sfarsit toate planurile...asa ca...te inteleg.Cat despre crema....cred ca merita incercata. Cei de la Farmec cam am produse bune.Totusi...cred ca la design ar mai putea lucra un picutz:)

    RăspundețiȘtergere
  9. De la Aslavital si Gerovital imi plac :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Produsele farmec sunt bune, acuma folosesc crema de maini de la ei si de ochi cu argan

    RăspundețiȘtergere
  11. Inca nu am incercat-o, dar review-ul tau imi este de mare folos.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu stiu despre cremeleFarmec dar stiu sigur ca i am cumparat mamei o crema Gerovital si i a distrus fata in sensul ca de atunci i se curata pielea de parca ar fi arsa. Mama are un ten foarte bun, indiferent ce crema a folosit nu a avut probleme. Nici noul sampon de la Farmec cu argan nu m a dat pe spate cum se spune si am un par fara probleme. Produsele romanesti sunt bune dar nu poti avea mari pretentii la preturile mici pe care le au. Treaba este sa nu faca rau tenului sau scalpului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si mama a avut aceeasi problema cu o alta crema! In tinerete zice ca era pentru ea una dintre cele mai bune si nu intelege de ce acum deodata simte c ao arde pielea cand o aplica...ma gandesc ca au schimbat formula de s-a comportat asa...
      Sper ca este mai bine mama ta!
      Si da, uneori trebuie sa fim atenti la produse. Faptul ca au un pret mic nu inseamna neaparat ca sunt bune dar nici rele. Depinde de modul de raspuns al fiecarui tip de piele la ingredientele din care s-a realizat produsul :)

      Ștergere
  13. Folosesc aceasta crema de aproape un an.As vrea sa spun ca eram una din acele persoane care nu putea folosi nicio crema deoarece faceam alergie. Folosind-o de un an, tenul meu a capatat fermitate si stralucire, chiar daca e la un pret atat de mic.
    Acum de o luna de zile nu o mai gasesc in magazinele din Bacau.
    Nu se mai fabrica,pentru ca nu se mai gaseste decat,,Lapte Doina" din aceasta gama?
    Stie cineva ce se intampla? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere