vineri, 29 noiembrie 2013

Review-Sampon L'Oreal Elseve Nutri-Gloss

Ultima oara cand mi-am schimbat samponul am fost terifiata la propriu!In afara de Krauter si de Garnier nu mi-am mai permis sa revin la vechi iubiri, pentru ca nu stiam cum se va comporta scalpul meu, invatat acum fiind cu sampoanele blande, si fara prea multe ingrediente nenaturale, sa le zic asa...

In timpul liceului, L'Oreal Elseve era preferatul meu.Nu ca acum nu ar fi, insa pe atunci, nu aveam parul lung, si nici probleme cu volumul.Adevarul este ca nici nu acordam prea mare importanta felului in care acesta trebuia sa arate pentru ca in mare parte il tineam prins intr-o codita sau impletit, si rar aveam sa il tin liber.

Desigur ca aveam si eu momentele mele, insa va dati seama ca nu arata tocmai ok din cauza ca elasticul de par imi rupea multe fire, parul era despicat, iar eu nu stiam sa imi aleg un sampon care sa se potriveasca personalitatii rebele ale parului.

Nutri-Gloss-ul a fost luat atunci mai mult din impuls, vazandu-i ambalajul roz.Nu eram eu chiar genul girlie, insa reclama cu parul super glowing si atingere de matase, clar mi-au ramas intiparite in minte, si nu am avut decat sa dau o fuga la market si m-am si pus pe testat.

Va spus sincer ca acea zi, a fost cam ca o revelatie pentru mine.
Mi-am dat seama cat de important este samponul pentru par, si cat de important este sa il ingrijim corespunzator.Efectul de stralucire si senzatia de par usurat pe care am avut-o dupa spalare, m-au dat total pe spate!Mi-a placut la nebunie faptul ca era parul usor de pieptanat si lejer, mai ales dupa ce am trait multa vreme cu el sarmos si uscat.Pana si colegele au vazut o imbunatatire a aspetului parului si de atunci mi-a fost clar ca am gasit un produs minune pentru mine, asa ca a ramas pana si astazi preferatul meu acest sampon Elseve de la L'Oreal, insa cu o singura mentiune: nu stiu daca i-am schimbat ingredientele sau nu, insa parca nu mai ofera acelasi volum ca si inainte.Poate o fi si din cauza faptului ca parul meu este acum de 3 ori mai lung ca in liceu, insa de saptamana trecuta am observat ca dupa fiecare samponare, parul da este mai lucios si usor de aranjat de la el, insa este aproape lipit de cap!
Nici un fir nu sta mai infoiat si parca nici tapat nu vrea sa stea..o fi poate din cauza texturii samponului, sau poate ca firul meu s-a obisnuit altfel sau poate ca nu o mai fi bun pentru ceea ce caut eu, insa i-am dat o sansa de dragul vechilor amintiri.Si a fost ok, nu mi-a cauzat matreata deloc insa parca imaginea fara volum m-a cam dezamagit si nu cred ca voi mai reveni la el prea curand desi sunt incantata de senzatiile faine de suplete si finete pe care le lasa...

Voi ati incercat sampoanele Elseve?Care sunt preferatele voastre si de ce?

3 comentarii:

  1. I have used it and quite liked.. :)
    Do come and join my $30 certificate giveaway with 2 winners
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/11/dressale-30-certificate-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Looks interesting! I've never tried this shampoo.

    http://krys-gloss.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar asta l-am cumparat astazi inainte sa-ti vad postarea!!De-abia astept sa-l incerc!

    RăspundețiȘtergere