marți, 12 noiembrie 2013

Shopping of the day

Nu va ziceam eu ca am cheltuit multi bani pe cosmetice luna aceasta?Ei bine, iata cateva dintre produsele care mi-au ajuns in trusa de machiaj si nu numai:


Mi s-a terminat in urma cu ceva timp luciul de buze si nu stiam pentru ce sa optez in aceasta luna.De obicei prefer aplicatoarele sub forma de pensula, sau pe cele cu buretel, insa de data aceasta am ales un luciu de buze de la Essence cu fructul dragonului fara nici un aplicator.L-am mai avut in timpul liceului primit cadou de la colega mea de banca ce pleca periodic in afara tarii si cand numai acolo se gaseau produsele Essence.
Imi place ca imi coloreaza usor buzele, si ca are un gust dulceag.
Si pentru par am ales masca mea preferata cu proteine din lapte de la Kallos, si cateva accesorii care erau la un pret de nimic intr-un magazin de cartier din orasul meu natal.
Ceasul a costat doar 15 lei, iar cureaua am mai micsorat-o eu, iar bratara mi s-a parut absolut adorabile si perfecta pentru a fi purtata impreuna cu ceasul.A inceput sa imi placa mult auriul si il prefer in general pentru ca ofera un look mult mai curat, mai elegant.

Restul produselor cumparate si primite de la Avon nu le-am pus in poza, insa urmeaza sa vi le prezint in zilele ce urmeaza.Am primit un colet cu oje de la Cosmania si Golden Rose si ma voi apuca in cel mai scurt timp si de noi modele de manichiuri daca timpul imi va permite.Pana atunci astept sa imi spuneti ce produse v-ati cumparat luna aceasta, sau din ce este compus wishlist-ul lunii noiembrie.

Un comentariu: