sâmbătă, 23 noiembrie 2013

This sunday..

Dupa un weekend prelungit acasa la parintii mei, in sfarsit ma simt alt om!
Asa de bine ce e acasa, ca nu as mai pleca de aici!As prelungi sederea mea pana prin Ianuarie daca ar fi posibil, dar obligatiile si responsabilitatile ma cheama inapoi...
Oricum plec de aici tocmai luni deci pot spune ca am incheiat cu brio mini vacanta mea, si ca nu mai e mult pana la Craciun cand voi veni si voi profita la maximum de casuta mea calda si de parintii mei.
Ador Craciunul, iarna mai putin.Nu imi plac zapezile mari, vajul de afara chiar daca inauntru stau la cald si cu ceaiul in brate.Sunt o fire friguroasa, racesc destul de rar insa frigul ma cuprinde si prin alte forme si ma imbolnaveste.Dar parca totul trece mai usor cand ii avem pe cei dragi alaturi si il asteptam pe Mos!

Si acum ca tot veni vorba, voi v-ati pregatit scrisorica?
Eu anul acesta cred ca voi spune pas.
Ai mei nu au banuti, si sincer mi-ar fi si rusine sa le cer ceva acum cand sunt mare.Prefer sa le aduc eu lor cadouri si sa le fac bucurii..cred ca e vremea sa o fac si eu pe Mos Craciun!
Dar nici dorinte mari nu prea am pentru acest sfarsit de an daca e sa o luam asa...am invatat cat de important este sa fii in familie si sa apreciezi toate clipele petrecute impreuna cu ei.
Inainte eram o fire mai delasatoare si rece.

Cand aveam musafiri, nu saream in picioare la apel, ba chiar preferam sa ma incui in camera mea singurica pentru ca mai mereu cand era sa fiu prin preajma, invitatii ma antrenau la discutii nu tocmai pe placul meu..dar na, cand esti mic nu te integrezi atat de usor in lumea adultilor.Eu cel putin nu imi gaseam locul printre ei, si stateam ca pe ghimpi incercand sa par matura, sa nu fiu copilaroasa si rusinata de atitudinea mea.
E bine ca pe parcurs invatam sa fim altfel, si sa ne deschidem.Acum iubesc sa stau in preajma rudelor, si mereu am grija sa le ofer tot ce pot.

Ieri mi-am vazut fratele mai mic (cel plecat la facultate in alt oras) dupa mult timp si tare bine a mai fost sa stam toti 3 (suntem 3 frati) impreuna la tv.As vrea sa descarc in seara asta cateva filme de iarna, pentru ca le ador!Inca mai imi place desenul vechi de pe cartoon network cu Grinch, si povestile nemuritoare de Craciun.Sa le vad stand sub paturica mea, cu un ceai sau o ciocolata fierbinte, fara stres si ganduri negative.

Imi gasesc mereu refugiul in familie, si asa ar trebui si voi.Mama ne-a invatat de mici sa ne avem unii pe altii, sa ne iubim si sa fim un tot unitar.Cred ca abia acum imi dau seama cat de importante au fost cuvintele ei si cat de bine e ca le-am luat in seama!
Dar atat pentru astazi fetelor.Va las in compania unor imagini cu specific de iarna care mi-au incalzit inima si care ma fac sa visez la cadouri si dulciuri multe!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu