duminică, 17 noiembrie 2013

Weekend maraton!

Cam asa as putea descrie zilele ce tocmai au trecut...
Am fost prinsa in tot felul de activitati, si mi-a placut sincera sa fiu sa le duc pana la capat.Am reusit sa ajung la zi la cateva materii de la facultate, am scris, am tradus niste texte, am lucrat la laptop, am facut mancare si chiar am si scris cateva articole pentru voi.Ah, sa nu uit sa spun ca am apucat pana sa si trimit cateva detalii pentru un concurs de Craciun mai special catorva sponsori.Dar mai multe nu va spun deocamdata, ci veti vedea atunci despre ce este vorba.


Mi-am organizat ieri si biroul.De obicei sunt foarte imprastiata, si totusi intr-un fel sau altul organizata.Adica, desi e dezordine si toate par amestecate, eu in felul meu le gasesc intr-un oarecare echilibru si stiu pe fiecare obiect unde l-am lasat ultima oara si unde il pot gasi, insa mi-am propus sa fiu de data aceasta mai atenta la detalii si sa ma organizez mai atent.Cred ca si curatenia si linistea de la birou ne poate imprima o stare de bine si ca putem astfel sa lucram mai cu spor.Eu oricum am de invatat iarasi zilele acestea, si la birou pe scaun imi pot gasi imediat inspiratia si pofta de citit, pe cand in pat mai ma prinde somnul de gene uneori si asa abandonez cartea din maini.Desigur ca biroul din imagine nu imi apartine, insa zau ca imi place tematica alba si mobilierul simplist.Mi-as dori o camera complet alba si aranjata cat mai minimalist.Cred ca ar arata super si s-ar potrivi stilului meu in general.

Insa despre weekend-ul meu cam atat va pot spune.A fost unul plin de treaba la calculator in mare parte, in folosul facultatii, si linistit.De maine incep iarasi cursurile de la ora cea mai matinala, si continui in acest ritm pentru urmatoarele zile.Mi-am propus sa trec si pe la un medic pe marti pentru cateva recomandari de analize, vitamine si alte cateva sfaturi ca sa mai trec peste perioada asta mai aglomerata.
Nu stiu din ce motiv simt ca este inca vineri, deci e bine!Poate maine voi fi mai radianta si plina de voie buna si saptamana va trece mai calm si mai repede decat de obicei.
Va doresc si voua o saptamana cat mai frumoasa dragile mele!Toate gandurile mele bune se indreapta catre voi si sper sa va puteti duce la indeplinire toate planurile pe care le aveti!

V-am pupat!

2 comentarii:

  1. Mmmm, la inima mi-a mers postarea ta! Aveam nevoie de fiecare cuvant! M-ai inspirat!
    Iti doresc si eu spor in toate, inima deschisa, entuziasm pentru tot ceea ce-ti propui!

    Te imbratisez, Ana!

    P.S. Daca pentru tine conteaza, vreau sa stii ca te-am citit, in ciuda faptului ca n-am stat bine cu feedback-ul in ultima vreme!

    RăspundețiȘtergere