miercuri, 6 noiembrie 2013

Wishlist-ul lunii Noiembrie

Luna aceasta mi-am tot cumparat cate una alta.Astept vreo 2 paltonase de la Romwe, unul de la Choies si mai am de gand sa imi iau o rochie in curand de la Romwe, pentru ca au inceput din fericire ofertele sa fie din ce in ce mai tentate pentru mine.Ah, am uitat ca am pe drum si un costum de baie, si un colier, dar nu am putut sa nu observ la Miu Miu cateva hainute divine pe care mi le doresc enorm de mult!

Puloverul galben este foarte frumos, iar culoarea mi se pare mai mult decat potrivita pentru orice sezon.Este vivace si intensa.Mi-ar inveseli zilele de iarna posomorate...iar combinatia cu acesti pantaloni scurti ce imita pielea mi se pare superba!



Apoi mi-ar mai trebui o jacheta de piele si o centura aurie.Zau ca nu pot sa ii dau seama cum am putut sa nu imi cumpar pana acum o curea din acest gen pentru a da un plus de stralucire rochiilor mele!Iubesc centurile de orice fel, doar ca unele sunt mai greu de purtat, asa ca pana acum m-am limitat doar la curele subtiri, dar aceasta centura aurie e un must have!

Toate aceste produse sunt de la Choies, pentru ca luna noiembrie au fost presarata doar de noutati la ei pe site.Imi place diversitatea materialelor si in special faptul ca imbina diferite stiluri vestimentare.
Voua ce va place luna asta?Ce ati vazut in mediul online si va doriti?

17 comentarii:

  1. Sincera sa fiu...toate-mi plac!
    Si nu asa...imi plac tare mult!
    Spor la bifat.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. love that yellow sweater..

    http://bayuradith.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. ooo jacheta este superba imi place enorm de mult ..sa o porti sanatoasa ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Centura aia mi-ar trebui si mie... nici o pereche de astfel de pantlaoni scurti nu mi-ar prisosi :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place cam tot :)))...pantalonii scurti ii ador :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Jacheta imi face si mie cu ochiul. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum pot comanda de pe choies?:x

    RăspundețiȘtergere