sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Work hard, blog hard!

Blogul meu este o parte din mine.Nu imi dau seama cand a trecut timpul atat de repede si cand a implinit 3 ani de la deschidere.Parca nu a trecut o zi de cand am scris prima postare! De ce? Pentru ca de fiecare data cand ma pun in fata calculatorului, ma simt ca si prima data, plina de euforie, cu mult chef de scris si cu gandul ca voi cei care ma cititi, veti fi incantati de postarile mele.

Din pacate, desi suna usor, a detine un blog nu este tocmai usor. Numai eu stiu cat de mult am muncit si cate sentimente si timp am investit in acel colt de lume virtuala.Am fost mereu atenta la detalii, am corectat postari peste postari pentru a fi corect redactate (si aici tin sa imi cer scuze pentru postarile care inca mai au greseli de gramatica, litere mancate si asa mai departe, pentru ca nu pot uneori sa tin pasul cu totul, si cand timpul se scurge mai repede decat mi-as dori eu, greselile se strecoara, oboseala se manifesta iar tastele imi devin piedici!), am lucrat zile intregi la teme si aspect, am redactat sute de articole, am cautat/decupat/potrivit imagini in postari etc., insa pe parcurs, am inceput sa am parte si de bucurii.

Cred ca tot efortul depus in acesti 3 ani au inceput sa dea roade!Spun asta pentru ca munca asidua si cea corecta nu ramane niciodata nerasplatita.Cel mai mult mai bucur de faptul ca am reusit sa gasesc prin mediul online parteneri de nedajde si ajutoare ce mi-au permis sa imi desfasor activitatea ca blogger in cele mai bune conditii, si care constant imi ofera impulsul de a scrie in continuare, desi unele zile imi dicteaza ca este momentul sa pun punct, si sa incep un capitol nou fara blog. Insa cum as putea sa traiesc fara voi cititorii mei, fara blog, fara prietenele mele din comunitatea de beauty/fashion si nu numai?

Mi-am creat un univers la care nu pot renunta, iar voi va faceti raspunzatori de asta!In fiecare zi cand intru pe blog, si vad statisticile mai ca imi vine sa topai prin casa de fericire! Chiar si in zilele in care nu scriu nimic, vizitele voastre dese imi aduc aminte ca desi eu nu sunt constienta de asta, activitatea mea ca blogger este importanta.Cred ca parerea unui blogger are un impact deosebit de important asupra cititorilor.Desigur ca si aici ca si in alte domenii, sunt pasi de respectat si limite impuse.
De exemplu, pana anul acesta, nu stiam ca motorul de cautare Google, poate oferi unui blogger un statut in fata companiilor ce doresc o colaborare desfasurata in mediul online.

Regularitatea postarii articolelor au si ele o mare importanta.Link-urile din articole se pare ca uneori pot aduce un beneficiu unui blog, iar alteori il pot distruge.Aici tine in special de numarul de articole "link-uite" existente.Eu incerc pe cat posibil sa impact cerintele celor de la Google pentru a ma mentine la statutul pe care l-am dobandit in tot acest timp.In mare parte din timp insa, citesc articole ce imi pot fi de ajutor in aceste chestiuni, iar ieri am gasit pe e-advertising un articol foarte interesant si pe care il recomand tuturor bloggerilor care isi doresc sa creasca, si sa mearga pe un drum linistit in virtual.

Un comentariu:

  1. Nice post!
    http://www.maridress.blogspot.it/
    http://www.bloglovin.com/maridress
    https://www.facebook.com/maridressfashionblog

    RăspundețiȘtergere