sâmbătă, 7 decembrie 2013

Cadoul meu de Mos Nicolae

Nu stiu ce se intampla cu mine in ultima vreme, insa uit mai mereu sa va spun despre lucrurile cele mai importante care mi se intampla!De exemplu, ieri mi-am dat seama ca nu v-am spus de cadoul pe care l-am primit de la Diana si care m-a lasat fara cuvinte atunci cand l-am desfacut, asa ca m-am si pus acum pe scris ca sa nu mai fiu mereu intarziata cu noutatile cand am zarit pe desktop imaginea urmatoare:


Initial, trebuia sa primesc de la ea, doar trusa de farduri de la Golden Rose si sapunelul de la Oriflame, insa pe langa aceste doua produse, ea a mai pus ceva in colet si anume, produse Balea pe care le tot doream de ceva timp si dupa care am tot suspinat pentru ca nu am nici un magazin DM prin apropiere...

Cand m-a sunat mami sa imi spuna ca am primit o cutie cu niste bunatati, nu stiam prima data despre ce este vorba, pentru ca nu ma asteptam la nici un colet surpriza, asa ca imediat ce am ajuns acasa, am si dat fuga la ea sa vad ce s-a intamplat si despre ce este vorba, si nu mi-a venit a crede ca a tinut minte ca imi plac fructele, ca vreau Balea si ca mi-a cumparat din banutii ei de facultate aceste produse!Topaim efectiv prin camera de fericire si nici nu stiam pe care sa le incerc prima oara de mila sa nu le stric!
Desigur ca prima si prima data am incercat gelul pentru curatarea tenului apoi demachiantul bifazic pentru ca m-am si demachiat evident, si apoi gelul de dus si le ador!Nu credeam ca gelul de dus poate fi atat de genial si ca parfumul sau se poate mentine atat de mult pe piele!Nu m-am asteptat la acest lucru pentru ca din review-urile citite pe internet,produsele Balea sunt accesibile ca pret insa iata ca asteptarile mele au fost depasite cu mult!

Nici nu stiu cum sa ii multumesc Dianei pentru acest gest frumos!Sunt si acum super incantata de aceste produse si vreau cat mai multe geluri de dus Balea!Iti multumesc draga mea pentru ca esti atat de atenta cu mine si ca ai tinut minte detalii pe care nimeni pana acum nu le-a bagat in seama!
Te pup dulce si imi cer scuze aici in public pentru ca am intarziat atat de mult cu aceasta postare.Promit sa ma revansez fata de tine in curand si sper sa fim si de acum inainte la fel de bune prietene ca si pana cum.

5 comentarii:

  1. norocoaso :) si fost cuminte .. si a venit mosul la tine. . la mine a venit doar cu pastile :((

    RăspundețiȘtergere
  2. Gel de dus cu mandarine? Precis miroase divin. Trebuie sa ajung printr-un magazin DM. N-am mai intrat de ceva vreme!
    Foarte dragut gestul Dianei, sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce ma bucur ca iti plac atat de mult.. :) ma bucur ca am cumparat exact produse care sa iti fie pe plac.. :)
    te pupacesc si cu siguranta prietenia noastra va fi mereu prezenta
    :* :*

    RăspundețiȘtergere
  4. se vede ca ai fost cuminte, sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. A fost darnic cu mosul :)
    Sa le folosesti cu drag! :-*
    Sunt foarte bune produsele Balea,dar din pacate nici la mine nu este DM :(
    pupici :-*

    RăspundețiȘtergere