marți, 24 decembrie 2013

Craciun Fericit tuturor!

Cum sa nu indragesti iarna?!De ieri tot ma uit pe geam si nu imi vine a crede cat de frumos este desi frigul nu imi permite sa scot nasucul in lume mai mult de o ora...Iarna nu este tocmai anotimpul meu preferat si nici eu nu ma simt in elementul meu cand e ger si zapada, insa ador sa vad cum se bulgaresc afara copiii si saniutele cum fug pe derdelus!Iar bradul de Craciun plin de luminite si care ascunde cadourile pentru cei cuminti este preferatul meu...Noaptea aceasta este cu adevarat magica si trebuie sa o pretuim!
Mosul cred ca vine la toata lumea, indiferent daca a fost cuminte sau nu, pentru ca meritam o mica bucurie sub orice forma ar veni ea!Eu nu ma astept la cadouri multe, ci doar la timp pretios petrecut cu prieteni pe care nu i-am mai vazut de mult timp.


Va doresc un Craciun Fericit dragilor!Fie ca aceasta sarbatoare sa va uneasca mai mult familiile, sa va aduca lumina si impacara in casa!

7 comentarii:

  1. Frumoase gandurile si urarile tale, Ana! Multumim!
    Craciun fericit iti doresc! Fiecare luminita din brad sa fie o dorinta implinita! :)
    Te pup!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Merry Christmas.. :)
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori fericite si tie draga mea!
    te-am mentionat in cadrul unui concurs:)
    mi-ar face placere sa vad si inscrierea ta, daca ai timp si vrei sa te inscrii

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/2013/12/cadouri-pentru-nunta-pentru-tine.html

    RăspundețiȘtergere