marți, 31 decembrie 2013

La multi ani!

Si iata ca a venit momentul sa spune La Revedere anului 2013!Nu imi vine sa cred cat de rapid a trecut acest timp, si cum de am ajuns din nou in luna Decembrie fara ca eu sa simt macar.Cred ca este prima oara cand sarbatorile au trecut efectiv pe langa mine iar eu nu le-am bagat in seama...
Ador sarbatorile de iarna si Craciunul in special, insa am fost atat de stresata din cauza unor examene incat nici nu am bagat de seama!Deja ma aflu la sfarsit de an, si ca si anul trecut, petrec acasa cu prietenul meu seara aceasta.De ce?Pentru ca am dus-o cam rau cu banutii si nu ne-am permis sa iesim nicaieri, dar nu disperam pentru ca avem acasa tot ce ne trebuie pentru a ne rasfata si pana la urma, conteaza sa ma simt eu bine si impacata cu mine.Adevarul este ca s-au nimerit niste cheltuieli neprevazute in program (ca de obicei, trag numai iarna la casa omului stricaciunile!), si cum nu le puteam acoperi si nici alte extravagante nu ne-am dorit, am zis ca e ok sa ramanem acasa doar noi doi..noroc de privelistea din balcon care ne va face sa ne simtim ca in mijlocul spectacolului!Va fi deci o seara atat relaxanta cat si antrenanta pentru ca vom vedea petrecerea din clubul de langa noi si tot ce se intampla pe acolo :)

Eu sper totusi ca pe voi nu v-a prins sfarsitul de an singurei.Sper ca sunteti alaturi de cei dragi si ca impartiti cele mai frumoase momente alaturi de ei.Va doresc un an nou fericit, multa fericire si  numai impliniri in anul 2014 care sta sa vina!


V-am pupat!

4 comentarii: