marți, 17 decembrie 2013

Liber la petrecere!

In sfarsit a venit si sezonul cadourilor!Ador sa merg in mall-uri si sa ma plimb printre rafturile cu oferte si ornamente de Craciun in mod special.Este foarte relaxant sa privesc globurile din vitrinele magazinelor si sa aud rasetele copiilor la serbarile din gradinite.Chiar ieri am fost la serbarea verisorului meu mai mic, si parca pana acum nu simtisem cu adevarat spiritul Craciunului, pana ieri cand am auzit colindele micutilor!Asa de tare m-au emotionat si m-au transpus in febra sarbatorilor!Cand i-am vazut cat de emotionati erau cand isi repetau poezia pe scena, mi-au trecut prin minte ca un flash momentele in care eram de varsta lor si ma incapatanam sa stau cat mai in fata scenei sa ma auda toti parintii si Mos Craciun din spatele lor ca sa stie ca am invatat tot colindul si ca am fost cuminte tot anul!Ce mai bucurie era pe capul meu cand se deschidea sacul de cadouri si ni se strigau numele pe rand pentru a descoperi surpriza din cutie!Tin minte ca in ultimul an de scoala generala, am primit de la Mos un catelus!Atat de fericita am fost, incat am petrecut zile intregi afara in zapada alergandu-l si construindu-i casuta pentru noptile reci si ploioase.Au fost clipe in care uitam de frig si de picioarele inghetate, de manusile ude de la bulgarii de zapada care mi-au trecut prin maini..

Cred ca si acum as face la fel daca as primi un catelus sau un pisic pentru ca iubesc animalutele de orice fel si mereu mi-am dorit sa am o mica ferma!Ah, ca tot vorbeam de animalute, intr-o vara, la serbarea de sfarsit de an scolar, am primit rolul bobocelului si tare mandra am mai fost de tinuta mea realizata de mami si buni!
Este frumos sa fii copil!Nu stii ce sunt alea griji, ce e ala stres si te bucuri de lumea inconjuratoare altfel.Vezi totul mai frumos, si crezi ca totul va fi mai frumos cand vei fi mare.Defapt, cam asta este si farmecul copilariei: sa fii liber sa visezi si sa fii cine iti doresti oricand doresti!

Visam sa fiu o mare cantareata, sau poate o actrita!Eram mandra de discursurile si prelegerile mele, si mereu aveam grija sa am o dictie impecabila si o atitudine demna de o domnisoara.Adesea mi se intampla sa fiu pusa in postura de invatatoare a copiilor vecinilor mei, si eram foarte mandra ca eram eleva exemplu si ca toti ma admirau.Parintii mei imi organizau mereu petreceri aniversare superbe si erau pe merit!Imi aduceau animatori petreceri copii pentru o atmosfera de senzatia in randul invitatilor si distractia era pe cinste!Cine se mai gandea la cadouri cand aveam o gasca nebuna care facea tot ce ii dictam?
Ce de amintiri frumoase si ce petreceri mai erau prin acele vremuri!Imi place ca astazi avem posibilitatea de a organiza petreceri pe gustul oricui!Pentru cei mici in special, este foarte important sa le cream o atmosfera placuta si energica, si astfel ei vor invata sa fie mai deschisi cu cei din jur si sa se joace intr-un colectiv.Si este si usor mai ales pentru ca gasim astazi firme care se ocupa de entertaining si realizeaza pentru copii jocuri si spectacole care sa ii inveseleasca si sa le faca pe plac!Dar dragilor, sa nu uitati sa luati si voi parte la petrecerea copiilor!

Un comentariu:

  1. Great post, dear:)
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere