luni, 23 decembrie 2013

Machiaj pentru seara de Revelion!

Ce faceti fetelor!Ati inceput pregatirile pentru seara de Craciun si cea de Revelion?
Eu sunt putin cu mult in urma pentru ca am avut o pauza insa daca tot a fost moment de relaxare, m-am gandit sa valorific timpul recreational citind suplimentar niste manuale scolare.Nu pot spune ca a fost o activitate incantatoare, insa atat timp cat nu m-am simtit presionata, am reusit sa mai prind din informatii si am tinut altfel pasul cu noutatile prezentate in carti.
Dar sa lasam toate acestea la urma si sa vorbim despre noi!Ei bine, dupa cum stiti, in seara de Revelion trebuie sa aratam spectacular!Cred ca este atat momentul pentru a ne demonstra noua ca ne iubim si ca meritam ceva mai bun in noul an, cat si momentul pentru a lua decizii importante in ceea ce ne priveste si de a ne schimba daca este cazul!Eu consider ca am de modificat pe ici pe colo, anumite amanunte dar si aspecte din viata mea.Voi incepe insa cu aspectul fizic pentru ca este cel mai usor de realizat, si ca prim pas, am de facut un shopping intens la capitolul make-up!Desi nu s-ar zice, geanta mea de cosmetice s-a micsorat pentru ca am reusit sa consum o parte din produse chiar acum inainte de sarbatori!Efectiv am ramas fara rujurile mele preferate, fara tus de pleoape si fara corector pe care eu il consider baza pentru orice machiaj, fie el de zi sau de seara!
Este bine insa ca sunt mai cumpatata si ca stiu exact ce mi se potriveste cel mai bine cand vorbim de un machiaj corect realizat dar si de preferintele tenului meu.Am de gand ca in aceasta iarna sa imi punla punct cosmeticele si sa le aranjez intr-o anumita oridine pentru a le folosi pe toate corect dar si in timp util pentru a nu expira inainte de a ma atinge macar de ele.

Si pentru inceput, am zis ca ma voi ocupa de alegerea unui fond de ten perfect pentru mine.M-am chinuit ceva vreme pana sa il gasesc, insa acum cand stiu ce mi se potriveste ma duc direct la sursa pentru a-l achizitiona.Si daca tot am gasit baza, am zis ca cel mai bine ar fi sa trag o privire si in gama de corectoare a aceleiasi marci care imi produce fondul de ten pentru desavarsire si foarte bine am facut!Cele doua produse ce completeaza reciproc si mereu tenul meu arata ca si cand ar fi in starea lui naturala, fara pic de machiaj pe el.

 M-am gandit ca anul acesta sa abordez machiajul natural, pentru ca se potriveste cel mai bine tinutei mele, dar ma si caracterizeaza.Desigur ca nu pot sa trec peste tusul de pleoape in negru intens, si peste un fard de pleoape intr-o nuanta calda nude, cu usoare particule stralucitoare aurii pentru un pic de glow, si un luciu cu tente rozalii pentru o pata de culoare.
Imi plac si machiajele intense, mai ales cele de tip pin-up, insa consider ca pentru acestea trebuie sa ai o anumita atitudine si sa te imbraci corespunzator pentru a fi evidentiat cat mai frumos.
Cred ca in general, un machiaj spune multe despre femeie.Nu numai ca ne ofera o imagine placuta si ne completeaza look-ul, insa ne  infrumuseteaza chipul si ne pune in evidenta anumite trasaturi daca este realizat corespunzator.Sa fiti dragelor de Craciun stralucitoare si de Revelion la fel, insa nu uitati ca nu trebuie sa cadem in extreme!Apelati la un make-up artist daca nu va puteti realiza singure acasa machiajul insa alegeti produse pe care le folositi cu incredere si care stiti ca vi se potrivesc cel mai bine.

Abia astept sa imi spuneti fetelor ce machiaj veti aborda pentru seara de Revelion si cum va pregatiti pentru aceasta perioada aglomerata dar incantatoare din an!

Un comentariu: